دستگیری زن سارق خودرو «شهرری»

یک سارق زن خودرو که با همکاری همدستش به سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو می‌پرداخت، دستگیر شد.

یک سارق زن خودرو که با همکاری همدستش به سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو می‌پرداخت، دستگیر شد.

در پی چند سرقت خودرو در این فرماندهی، بررسی موضوع سرقت در کمیسیون پیشگیری از سرقت مطرح شد و تیم‌های مختلفی از کلانتری‌های تابعه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند.

در تحقیقات میدانی و محلی از محل‌های سرقت مشخص شد که یک سارق زن به همراه مردی سوار بر یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش در پرسه‌زنی‌های شبانگاه، سرقت‌های سریالی انجام می‌دهند.

در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، مشخصات ظاهری متهمان شناسایی شد و در اختیار تیم‌های گشت‌زنی انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 19:00 روز  جمعه تیم کلانتری 131 شهرری هنگام گشت‌زنی در حوالی خیابان «امام حسین»، متهمان را که در حال سرقت یک خودروی ال 90 بودند، مشاهده کردند و بلافاصله عملیات دستگیری و مهار متهمان آغاز شد.

سارق زن خودرو در حالی که مشغول بازکردن در خودرو بود، بلافاصله دستگیر شد، ولی همدست متهم از محل متواری شد که پس از شناسایی مخفیگاهش، او نیز در عملیات دیگری دستگیر شد. مأموران در بازرسی از داخل مخفیگاه متهم یک خودرو سرقتی به همراه تعدادی لوازم داخل خودرو مسروقه کشف کردند.

متهمان تاکنون به دو سرقت خودرو با همکاری یکدیگر معترف شده‌اند. کشف جزئیات پرونده و سایر سرقت‌های احتمالی متهمان در دستور کار قرار داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.