جشن قهرمانی یا تغییر سرنوشت قهرمان؟

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ممکن است با معرفی قهرمان به پایان برسد یا سرنوشت قهرمان را تغییر دهد

پرسپولیس در هفته ماقبل پایانی لیگ بیست‌ویکم به مصاف تراکتور می‌رود و سپاهان نیز با همشهری خود یعنی ذوب‌آهن مصاف می‌دهد.

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به صورت همزمان از ساعت 21:15 یکشنبه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین دیدارها ذوب‌آهن و سپاهان در اصفهان و پرسپولیس و تراکتور در تهران رقابت خواهند کرد. پرسپولیس و سپاهان با پیروزی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر همچنان به رقابت تنگاتنگ برای تاج‌گذاری این رقابت‌ها در دو هفته پایانی تلاش می‌کنند.

یحیی گل‌محمدی خوب می‌داند که شکست تراکتور او و تیمش را به یک قدمی پنجمین قهرمانی متوالی خواهد رساند و توقف در این بازی هم ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود. از سوی دیگر سپاهان علاوه بر کسب سه امتیاز باید منتظر لغزش سرخپوشان باشد.

استقلال در یک بازی تقریبا تشریفاتی میهمان نساجی مازندران است.  مس رفسنجان در خانه پذیرای پدیده است و ماشین‌سازی سقوط کرده در خانه میزبان پیکان خواهد بود. سایپا که برای بقا نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد، باید در خانه پذیرای آلومینیوم اراک باشد.

نفت مسجدسلیمان نیز در خانه پذیرای گل‌گهر است. قطعا رقابت محمود فکری و امیر قلعه‌نویی جذابیت خاصی خواهد داشت. گل‌گهر برای رسیدن به سهمیه آسیایی امیدوار است که در این بازی برنده شود و در آن سو تراکتور هم از پرسپولیس ببازد.

در آخرین دیدار هم دربی خوزستان میان تیم‌های فولاد و صنعت نفت در فولاد آرنای اهواز برگزار خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.