عیسی الفاخر، تروریست قاتل

از جاسوسی برای عربستان تا قتل عام مردم بی‌گناه

عیسی الفاخر یکی از تروریست‌هایی است که در روز‌های اخیر و در جریان اتفاقاتی که در استان خوزستان رخ داد، نقش موثری را در تحریک و دعوت مردم این استان به اقدامات تروریستی بر عهده داشته است.

شهروندآنلاین: عیسی الفاخر ازجمله تروریست‌هایی است که در خارج از کشور مردم را به اقدامات تروریستی و مسلحانه دعوت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان، عیسی الفاخر یکی از تروریست‌هایی است که در روز‌های اخیر و در جریان اتفاقاتی که در استان خوزستان رخ داد، نقش موثری را در تحریک و دعوت مردم این استان به اقدامات تروریستی بر عهده داشته است.

او از مسئولان گروهک تروریستی حرکه النضال است که این گروهک عامل شهادت جمعی از شهروندان ایرانی در جریان حمله تروریستی به مراسم رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ در اهواز است.

الفاخر سال گذشته به جرم همکاری با سرویس جاسوسی عربستان سعودی در هلند بازداشت شد که چند هفته قبل پیش از پایان دوران محکومیتش به یکباره آزاد می‌شود.

او چند سال قبل با افتخار کلیپ دیدار خود با محمدبن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، را با عنوان بیعت با او منتشر کرده بود در حالی که بن سلمان نیز در گفت‌وگویی گفته بود ما منتظر نمی‌مانیم که جنگ به عربستان برسد بلکه جنگ را به داخل ایران خواهیم کشاند.

این تروریست در کلیپ‌هایی که خود منتشر کرده با دعوت به اغتشاشات مسلحانه تأکید کرده است که گلوله‌ها را در جای مناسب استفاده کنید و شما می‌دانید کجا برای این گلوله‌ها مناسب هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.