کیوسک؛ 25 جولای

مهم‌ترین عنوان‌های روزنامه‌های جهان، یکشنبه 25 جولای 2021

ساندی تایمز در گزارشی نوشته مدارس خصوصی انگلیس متهم شده‌اند به سوءاستفاده از  امتیازدهی سطح A در دوران همه‌گیری؛ این مدارس با لابی با دانشگاه‌های برتر و دانشکده‌های پزشکی در جذب دانش‌آموزانی که عملکرد آنها بسیار ضعیف گزارش شده، اختلال ایجاد کرده‌اند.

تایمز

 

ساندی تایمز در گزارشی نوشته مدارس خصوصی انگلیس متهم شده‌اند به سوءاستفاده از امتیازدهی سطح A ناشی از همه‌گیری؛ این مدارس با لابی با دانشگاه‌های برتر و دانشکده‌های پزشکی در جذب دانش‌آموزانی که عملکرد آنها بسیار ضعیف گزارش شده، اختلال ایجاد کرده‌اند.

بارنبی لنون، رئیس شورای مدارس مستقل انگلیس، تأیید کرد که برخی از مدارس نامه‌هایی را به نمایندگی از دانش‌آموزانی که نمره آنها در دوران پاندمی پایین آمده است، ارسال کرده و دیگران را نیز به همین کار ترغیب کرده‌اند.

اکسپرس

 

ساندی اکسپرس می‌گوید قرار است در طرحی به هر قربانی جنایت یک افسر پلیس معرفی شود تا بتوانند در مورد پرونده خود با آن شخص تماس بگیرند یا ایمیل ارسال کنند.

این روزنامه می‌گوید جانسون همچنین در انتظار سرکوب باندهای موادمخدر در شهرهای انگلیس است و می‌افزاید که او قرار است جزئیات برنامه «جرم ضرب‌وشتم» خود را روز سه‌شنبه فاش خواهد کرد.

دیلی‌میل

 

در ادامه گزارش‌های سفرهای تابستانی در انگلیس، میل روز یکشنبه گزارش داد که تصمیم انتقال فرانسه به لیست سفرهای منطقه کهربایی کرونا، «بدشگون» بود که بعداً وزیر بهداشت این کشور به کرونا مبتلا شد.

این مقاله به نقل از یک منبع نوشته که جاوید واکنش بیش از حد نسبت به اثرپذیری واکسن کرونا نشان داده و ادعا کرد که واکسن AstraZeneca ممکن است علیه نوع Beta که در کشور یافت شده، عمل نکند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.