دوئل جذاب امیر و فرهاد در نیمه نهایی جام حذفی

تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان باید 13 مرداد برای صعود به فینال جام حذفی به مصاف هم بروند

طبق قرعه‌کشی انجام شده برای نیمه نهایی جام حذفی، استقلال و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی و فولاد و ملوان در فولاد آرنا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

پس از چندین ماه مسابقه میان 66 تیم، حالا چهار تیم استقلال، فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده‌اند. فولاد خوزستان و استقلال با شکست سپاهان و پرسپولیس در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده‌اند و گل‌گهر با پیروزی 3 بر یک برابر شاگردان علیرضا منصوریان موفقیتی تاریخی را با امیرقلعه‌نویی تجربه کرد و برای اولین مرتبه به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی رسید. دیگر تیم راه‌یافته به این مرحله ملوان بندرانزلی است که دو مرتبه در سال‌های 1365 و 1369 با غلبه بر خیبر خرم‌آباد و استقلال تهران به مقام قهرمانی این مسابقات نیز دست پیدا کرده است.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، استقلال در ورزشگاه آزادی با گل‌گهر سیرجان بازی خواهد کرد و در مسابقه دیگر این مرحله دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی به مصاف هم خواهند رفت. میزبانی استقلال مقابل گل‌گهر مسجل است، ولی باید برای مشخص‌شدن محل انجام دیگر بازی نیمه نهایی قرعه‌کشی انجام می‌گرفت که براساس قرعه‌کشی تیم فولاد خوزستان از ملوان بندرانزلی میزبانی خواهد کرد.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ مرحله نیمه نهایی مسابقات 13 مرداد یعنی پنج روز پس از برگزاری هفته پایانی لیگ بیستم برگزار خواهد شد و مسابقه فینال هم چهار روز بعد در تاریخ 17 مردادماه برگزار می‌شود تا به صورت رسمی پرونده مسابقات فصل جاری فوتبال ایران در میانه‌های مردادماه بسته شود.

حالا همه منتظر جدال فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی در این دیدار حساس خواهند بود؛ جدالی که سال گذشته با برتری شاگردان فرهاد همراه بود.

پس از پایان قرعه‌کشی نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال در واکنش به قرعه برابر گل‌گهر و اینکه از این قرعه رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: «چرا راضی نباشیم. تیمی که می‌خواهد اول بشود، باید با هر تیمی مسابقه بدهد. حالا چه در فینال و چه الان؛ فرقی نمی‌کند. زمین ورزشگاه آزادی هم خوب است و از بازی در آزادی راضی هستیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.