خطرناک‌ترین سرقت از تونل نیایش

سارق گرتینگ‌های فلزی تونل نیایش به دام افتاد. سرقت این تجهیزات خطر سقوط عابران و موتورسواران را در پی داشت. پلیس این سارق وانت سوار را دستگیر کرد.

چند روز پیش نماینده حقوقی شرکت ترافیک تهران به اداره ۱۷ پلیس آگاهی مراجعه و از سرقت 15 عدد گرتينگ‌هاي فلزي (حفاظ زهکش ) تونل نيايش خبر داد. سرقتی که به از غیر خسارت، خطر سقوط عابران و موتورسواران را نیز به همراه داشت.

به‌ دنبال اعلام شکایت، کارآگاهان اداره هفدهم ‌پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را در حالی آغاز کردند که زمان دقیقی از سرقت‌ها در دست نداشتند.

بازبینی دوربین‌های مداربسته

کارآگاهان دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت‌ها را بازبینی کردند. با بازبينی دقيق فيلم دوربين‌های مداربسته داخل تونل مشخص شد خودروی وانت مزدا طی چند مرحله اقدام به سرقت گرتینگ‌ها کرده است.

از آنجایی که پلاک خودرو نامشخص بود، کارآگاهان با کنار هم قراردادن شماره پلاک در نهایت موفق به شناسایی هویت سارق شدند. شماره پلاک خودروی سارق به کلیه واحدهای گشت اعلام شد و اوایل تیر امسال واحد گشت پليس آگاهی، خودرو سارق را توقیف کرد.

متهم سابقه‌دار

راننده خودرو در تحقیقات اولیه مدعی شد که در این سرقت‌ها نقشی ندارد و خودرواش در این مدت دست مرد جوانی به نام پویا بوده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد پویا مرد سابقه‌داری است که به‌ خاطر سرقت از اماکن سابقه کیفری دارد. با مشخص‌شدن هویت سارق، متهم جوان در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.
پویا ابتدا منکر سرقت‌هایش شد اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، به سرقت‌ها اعتراف کرد و گفت: «به تنهایی سرقت‌ها را انجام داده و اموال سرقتی را به مغازه ضايعاتی در تهرانپارس می‌فروختم.» با اعتراف متهم، مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات برای شناسایی سرقت‌های احتمالی متهم جوان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.