ایران شریک اصلی سوریه است

اسد در دیدار با قالیباف: هماهنگی موجود بین دو کشور تا شکست گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داشت

اسد تأکید کرد که ایران شریک اصلی سوریه است و در کنار مردم سوریه در مقابله با جنگ تروریستی ایستاد و از سوریه در همه زمینه‌ها پشتیبانی کرد

شهروندآنلاین: بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، در دیدار با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه با او گفت: «ایران شریک اصلی سوریه است و هماهنگی موجود بین دو کشور در مبارزه با تروریسم نتایج مثبتی را به همراه داشته است.»

به گزارش سانا، در این دیدار روابط مستحکم میان دو کشور و همکاری سازنده میان آنها در سطوح مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دو طرف همچنین بر نقش اصلی نهاد پارلمانی سوریه و ایران برای گشودن افق‌های جدید در مورد همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه در زمینه اقتصادی نه تنها در بخش دولتی بلکه فعال‌سازی همکاری بین بخش خصوصی در هر دو کشور به منظور کمک به دو ملت دوست برای مقابله با جنگ اقتصادی و سیاست محاصره و تحریم‌های اعمال‌شده علیه آنها تأکید کردند.

رئیس‌جمهوری سوریه افزود که هماهنگی موجود بین دو کشور در مبارزه با تروریسم نتایج مثبتی را به همراه داشته و تا آزادی کل سرزمین و شکست گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داشت.

قالیباف نیز در این دیدار گفت: «انتخابات اخیر در سوریه و ایران و اصرار مردم سوریه و ایران شکست سیاست‌های فشار اعمال‌شده علیه آنها را ثابت می‌کند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.