چیزهایی که می‌خواهید از اندرونی قبله عالم بدانید!

مشخص‌شدن زمان انتشار سریال «قبله عالم» و رونمایی از عکس حامد کمیلی/ ناصرالدین‌شاه در این سریال

شهروند آنلاین: چندی بعد از پایان سریال‌هایی چون «دراکولا»، «ملکه گدایان» و «می‌خواهم زنده بمانم» و هم‌زمان با بی‌رمق‌شدن سریال‌ها و برنامه‌هایی چون «مردم معمولی» و «شب‌های مافیا» یک سریال جدید منتشر می‌شود تا رونق در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های عرضه آنلاین محصولات تصویری همچنان پابرجا بماند. سریالی که در این چندوقت اخبار و عکس‌های کنجکاوی‌برانگیزی از آن منتشر شده است.

 

یکشنبه قرار ملاقات با قبله عالم

ساعاتی پیش روابط عمومی سریال «قبله عالم» خبر داد که پخش این سریال با بازی حامد کمیلی و سام درخشانی از روز یکشنبه ۱۰ مرداد آغاز خواهد شد. در این خبر آمده بود که سریال تاریخی «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی قرار است هر هفته روزهای یکشنبه پخش شود- و قسمت اول آن نیز همین هفته یعنی یکشنبه ۱۰ مرداد منتشر خواهد شد.

روابط عمومی سریال «قبله عالم» همچنین گفته که گروه فیلمبرداری این سریال- که ساخت این اثر تاریخی را از شهر کاشان آغاز کرده بودند- این روزها در تهران مشغول ضبط قسمت‌های باقیمانده هستند.

«قبله عالم» که داستانی تاریخی با تمرکز بر رخدادهای طنزآمیز مرتبط با ناصرالدین‌شاه، پادشاه قاجار را روایت می‌کند، از بازیگرانی چون حامد کمیلی، سام درخشانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون‌هولک، سمانه پاکدل، مهیار پوربابایی، زهرا بهروزمنش، واراند پطروسیان، مجتبی فلاحی، پژمان بازغی و سروش صحت در روایت داستانش استفاده کرده است.

در خلاصه داستان سریال «قبله عالم» که حامد محمدی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته، آمده است: «مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود. پدرسوخته‌ها مضمون کوک می‌کنن قبله عالم را هوس‌ران جلوه دهند».

گفتنی است که سریال «قبله عالم» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از تولیدات فیلیمو است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.