کیوسک؛ 30 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 30 جولای 2021

روایت اصلی گاردین بر گزارشی از نمایندگان مجلس بریتانیا متمرکز است که از عدم موفقیت پلیس در پاک‌سازی بی‌عدالتی نژادی در اجتماعات انتقاد می‌کند؛ 22 سال پس از آنکه گزارش مکپرسن «نژادپرستی نهادی» را در پلیس شناسایی کرد.

 دیلی‌تلگراف

گزارش اصلی روزنامه دیلی‌تلگراف می‌گوید که آمار پذیرش بیمارستانی Covid-19 ممکن است گمراه‌کننده باشد، پس از اطلاعات رسمی مشخص شد که از هر چهار بیمار یک نفر واقعا به دلیل دیگری پذیرفته شده و عفونت آنها با آزمایش معمول در بیمارستان برطرف شده است.

این مقاله می‌گوید تصمیمات محدود کردن آزادی‌ها -مانند تأخیر در بازگشایی 21 ژوئن – ممکن است در مورد این افزایش آماری گسترده گرفته شود.

دیلی‌میل

«بدون واکسن، بدون کار» روزنامه «دیلی‌میل در گزارشی با این تیتر عنوان می‌کند که دومینیک راعب، وزیر امور خارجه انگلیس از اولتیماتوم تجارت ایالات متحده به عنوان «سیاست هوشمند» حمایت کرده است.

این مقاله می‌گوید که وزرا همچنین پس از  تغییر برنامه بی‌سروصدای سیستم بهداشت و درمان برای ارایه گواهی واکسن، به صدور گواهی واکسن مخفیانه متهم شده‌اند که این گواهی‌نامه‌ها می‌تواند برای اثبات وضعیت واکسیناسیون در اماکن استفاده شود.

گاردین

روایت اصلی گاردین بر گزارشی از نمایندگان مجلس بریتانیا متمرکز است که از عدم‌موفقیت پلیس در پاک‌سازی بی‌عدالتی نژادی در اجتماعات انتقاد می‌کند؛ 22سال پس از آنکه گزارش مکپرسن «نژادپرستی نهادی» را در پلیس شناسایی کرد.

این مقاله می‌گوید نمایندگان مجلس، پلیس و دولت‌های پی‌درپی را به ناکامی‌های «سیستمیک» در برقراری عدالت نژادی متهم کردند. ناکامی‌هایی که منجر به بی‌عدالتی‌هایی مانند توقف و تجسس ناعادلانه سیاهپوستان شده است.

واشینگتن‌پست

تیتر یک واشینگتن پست می‌گوید بایدن قوانین واکسیناسیون کارکنان فدرال را سخت‌تر می‌کند. این قوانین شامل استفاده اجباری از ماسک و آزمایش دادن برای آن دسته از کارکنانی می‌شود که از دریافت واکسن سرباز زده‌اند. مدیریت این گروه از اقشار جامعه آمریکا قرار است به عنوان نمونه برای گروه‌های دیگر هم اجرایی شود.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.