ستاره والیبال ایران در چنگال میلیاردرهای قطری

فرهاد قائمی به الریان پیوست

با پیوستن فرهاد قائمی به الریان قطر، به نظر می‌رسد راه برای انتقال ستاره‌های والیبال ایران به این کشور هموارتر شده است.

در سال‌های اخیر نمودار تعداد لژیونرهای والیبال ایران روند افزایشی پیدا کرده؛ اگرچه اکثرا مقصد ستاره‌های ایران کشورهای صاحب والیبال در اروپا بوده‌اند. ایتالیا، لهستان و بلژیک جزو کشورهایی هستند که در سال‌های اخیر بازیکنان ایرانی در آن‌ها به میدان رفتند. البته سعید معروف سال گذشته قراردادی را با یکی از باشگاههای چینی امضا کرد که در نهایت کرونا اجازه نداد برای آن تیم به میدان برود.

حالا گویا قطر هم به مقصد جدیدی برای ستاره های والیبال تبدیل شده است. فرهاد قائمی، یکی از ستاره های تیم ملی والیبال در سال‌های اخیر، قرارداد رسمی خود را با تیم الریان قطر امضا کرده و در این باشگاه معارفه شده است.

فرهاد که سابقه بازی در سوپرلیگ ترکیه را هم دارد، قطعا با انگیزه های مالی راهی لیگ قطر شده چون به هیچ وجه سطح والیبال ایران با قطر قابل مقایسه نیست. البته که قطری‌ها در سال‌های اخیر با جذب ستاره‌های پرتعداد خارجی چه در لیگ و چه حتی در سطح ملی، برای مدعیان قاره کهن چند باری دردسرساز شدند.

به نظر می‌رسد از این پس پای ستاره‌های والیبال هم مثل فوتبالیست‌ها بیش از قبل به قطر باز می‌شود؛‌ به ویژه بازیکنانی که سال‌های پایانی دوران بازیگری خود را پشت سر می‌گذارند.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.