رکوردشکنی «زخم کاری»!

«زخم کاری» چگونه از سریال‌های «هم‌گناه» و «آقازاده» پیشی گرفت؟

شهروند آنلاین: در شامگاه آخرین روز هفته سریال «زخم کاری» که در تمام دو هفته اخیر با حواشی و جنجال‌های پرشماری در مورد ممیزی و سانسور و توقیف دست و پنجه نرم کرده بود، رکورد همه سریال‌ها را شکست!

قسمت نهم سریال «زخم کاری» که صبح روز گذشته، هشتم مردادماه منتشر شده بود؛ در اولین روز نمایش خود در فاصله ساعات ۸ تا ۲۴ (روز جمعه۸ مرداد۱۴۰۰) توانست رکورد ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا را به دست آورد- که در قیاس با تمامی سریال‌هایی که توسط فیلیمو پخش شده، یک رکورد منحصر به‌فرد از نظر تعداد تماشاگران در روز اول انتشار  است.

«زخم کاری» در شرایطی با ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا رکورددار شده؛ که پیش از این در روز اول انتشار، قسمت آخر سریال «هم گناه» توانسته بود به رکورد ۲۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دقیقه تماشا برسد- و سریال «آقازاده» نیز در قسمت پایانی به رکورد ۲۰ میلیون دقیقه تماشا دست پیدا کرده بود.

استقبال خوب مخاطبان از سریال «زخم کاری» نشان از ادامه روند استقبال از سریال‌های شبکه نمایش خانگی دارد. روندی که از سال‌های گذشته با «شهرزاد»، «مانکن»، «ممنوعه»، «نهنگ آبی»، «هم‌گناه»، «آقازاده»، «قورباغه»، «هیولا»، «می‌خواهم زنده بمانم» و «دراکولا» آغاز شده، و استمرار این روند با سریال‌هایی چون «قبله عالم» و «خاتون» بی‌تردید قدرت و نفوذ شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های عرضه آنلاین محصولات تصویری را بیشتر خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.