ارشا اقدسی چشم در چشم حادثه در لبنان

تصادف وحشتناک آقای بدلکار!

خبر وقوع حادثه شدید برای ارشا اقدسی در فضای مجازی با واکنش بسیاری همراه شده و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از دیگر کاربران خواسته‌اند برای سلامتی ارشا دعا کنند!

تصادف ارشا اقدسی در سر صحنه یک فیلم
یکی از صحنه‌های تصادف ارشا اقدسی در سر صحنه یک فیلم

شهروندآنلاین: دقایقی پیش شماری از پیج‌های سینمایی در فضای اینستاگرام خبر از بروز حادثه‌ای شدید برای ارشا اقدسی دادند. ظاهرا این بدلکار شناخته‌شده چهل ساله در یک فیلم سینمایی در یک صحنه تصادف ماشین دچار حادثه شده است و در شرایط بحرانی قرار دارد…

در اخباری که درباره ارشا اقدسی، بدلکار باتجربه سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر شده؛ همچنین گفته شده که ارشا این روزها برای فیلمبرداری یک فیلم سینمایی در لبنان به سر می‌برده و در همین کشور سر یک حادثه تصادف ماشین دچار حادثه شدید شده است. نام فیلمی که ارشا اقدسی در روزهای اخیر در آن مشغول فعالیت بود، هنوز رسانه‌ای نشده است.

ارشا اقدسی که در بیست‌وسه سالگی در آستانه مهاجرت از ایران، بعد از آشنایی با دوره‌های بدلکاری پیمان ابدی از طریق یک آگهی در ایران ماندگار و کار بدلکاری را آغاز کرد؛ بعد از درگذشت استادش در سر صحنه یک فیلم تلویزیونی به عنوان معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بدلکار سینمای ایران نامش سر زبان‌ها افتاد و از آن پس به طور مستمر در سینما و تلویزیون در حال فعالیت بوده است. او در این مدت در بالغ بر شصت فیلم و بیست سریال جلوی دوربین رفته و جوایز پرشماری نیز در زمینه‌های مختلف به دست آورده است. او در این سال‌ها حوادث پرتعدادی را نیز از سر گذرانده است. با این حال گفته می‌شود حادثه‌ای که سر صحنه جدیدترین فیلم ارشا اقدسی رخ داده، بسیار شدیدتر از دیگر حوادث کارنامه بدلکاری ارشا اقدسی بوده و در حال حاضر این بدلکار قدیمی در شرایط بحرانی قرار دارد.

او که در کاراته، اسب‌سواری، کمان‌گیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزش‌های رزمی سینمایی تخصص دارد؛ در یکی از آخرین پست‌هایی که از یکی از پرش‌های جسورانه خود به اشتراک گذاشته؛ نوشته: «ترس تو وجود هر انسانی است، ولی برای کسب شجاعت باید با ترس روبه‌رو بشی و چقدر این آشنایی خوشایند و دلچسبه»…

نزدیکان ارشا اقدسی خبر می‌دهند که این بدلکار در حال حاضر در بیمارستانی در بیروت بستری است و به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که خبر وقوع حادثه برای ارشا اقدسی در فضای مجازی با واکنش بسیاری از مخاطبان و دوستداران این بدلکار چهل ساله همراه شده و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از دیگر کاربران فضای مجازی خواسته‌اند برای سلامتی ارشا دعا کنند!

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.