کیوسک؛ یک آگوست

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، جمعه اول آگوست 2021

به نوشته صفحه اول روزنامه ساندی تلگراف، به جوانان انگلیس در صورت دریافت واکسن کووید بن‌های تخفیف تاکسی و خرید از سوپر مارکت داده می‌شود.

دیلی اکسپرس

روزنامه ساندی اکسپرس گزارش اصلی روز تعطیلش را به بچه دوم نخست وزیر بریتانیا اختصاص داده است با تیتری که بیانگر اظهارات خانم جانسون است. او گفته به طرز باورنکردنی مورد لطف خدا قرار گرفته که دوباره باردار شده است.

دیلی میل

صفحه نخست یکشنبه دیلی میل به نقل از همسر نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید که این زوج امیدوارند که بچه رنگین‌کمانی‌شان در کریسمس به دنیا بیاید

-اصطلاحی که توصیف‌کننده کودکی است که پس از سقط جنین، مرده‌زایی یا مرگ نوزاد متولد می‌شود.

دیلی تلگراف

به نوشته صفحه اول روزنامه ساندی تلگراف، به جوانان انگلیس در صورت دریافت واکسن کووید، بن‌های تخفیف تاکسی و خرید از سوپر مارکت داده می شود. گفته می‌شود که وزرا در حال بحث در مورد طرح کوپن با ده‌ها شرکت هستند که اواخر این ماه راه‌اندازی می‌شود. این طرح برای ترغیب جوانان به واکسیناسیون علیه کرونا است.

این نشریه می‌گوید دولت در افزایش جذب واکسن در بین جوانان  «مأیوس» است.

تنها 67درصد از افراد زیر 29 سال در انگلیس اولین دوز خود را دریافت کرده‌اند. وزرای کابینه به روزنامه گفته‌اند که اگر جذب بیش از 80درصد افزایش یابد، می‌توان نیاز به گواهینامه کووید در مکان‌هایی مانند کافه‌های شبانه را برطرف کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.