کیوسک روزنامه‌های جهان؛ 2 آگوست

نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های فایننشال‌تایمز، دیلی‌تلگراف و نیویورک‌تایمز

پاندمی کرونا و افزایش جهانی قیمت مسکن، تزریق دوز سوم واکسن کرونا در انگلستان و نومیدی پزشکان آمریکایی در مواجهه با موج بستری‌شدگان کرونا در صفحات نخست روزنامه‌های آمریکایی و انگلیسی به چشم می‌خورد.

فایننشال‌تایمز

گزارش اصلی روزنامه اقتصادی فایننشال‌تایمز بر قیمت مسکن در جهان در عصر کرونا متمرکز است با تیترهای «با افزایش ناگهانی قیمت ملک در جهان نشانه‌های تب مسکن ظاهر می‌شود»؛ «پاندمی تقاضا برای جا و مکان را تقویت می‌کند» و «سریع‌ترین رشد ایالات متحده در 30 سال اخیر».

این روزنامه با تصویری مربوط به نوسانات قیمت مسکن، گزارش داده است که در پی شیوع همه‌گیری کووید-19 «قیمت مسکن تقریبا در همه اقتصادهای بزرگ رو به افزایش است» که نرخ بهره پایین، قرنطینه و تمایل به فضای بیشتر این روند را تقویت می‌کند.صفحه یک فایننشال‌تایمز

دیلی‌تلگراف

گزارش اصلی دیلی‌تلگراف با تیترِ «تزریق دوزهای تقویت‌کننده برای 32 میلیون نفر از ماه آینده آغاز می‌شود» جزئیات بیشتری درباره برنامه تزریق دوز تقویت‌کننده واکسن کووید ارایه داده که قرار است ماه آینده آغاز شود.

این روزنامه گزارش می‌دهد که 2هزار داروخانه به تزریق سومین دوز واکسن کووید برای 32 میلیون انگلیسی کمک می‌کنند.

به همه بزرگسالان 50 سال و بالاتر و افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند، دوزهای تقویت‌کننده ارایه می‌شود که دیلی‌تلگراف می‌گوید ممکن است ششم سپتامبر اتفاق بیفتد.

تصویر اصلی هم مکس ویتلوک، ژیمناست بریتانیایی، را در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو نشان می‌دهد. او در فینال رقابت‌های خرک حلقه موفق به کسب مدال طلا شد.دیلی‌تلگراف

نیویورک‌تایمز

تصویر اصلی نیویورک‌تایمز با عنوان «این کی پایان می‌یابد؟» توضیح داده: «موجی از موارد ابتلا به کووید در I.C.U در شهر سانتا مونیکا، کالیفرنیا، پزشکانی را که فکر می‌کردند بدترین حالت به پایان رسیده است، نومید کرد.»

تیترهای «مقامات از ستارگان TikTok در جنگ واکسن کمک می‌گیرند» و «یاری‌جُستن از اینفلوئنسرها برای رساندن حقایق به جوانان» از تلاش‌های ایالات متحده برای ترغیب جوانان به تزریق واکسن کرونا گفته است.

«آشوب‌ها خیال واهی همزیستی در اسراییل را از هم پاشید» عنوان گزارشی دیگر در صفحه نخست است که گفته «در شهرهای یهودی-عرب ناخشنودی از نابرابری شدیدتر می‌شود».

این گزارش همراه تصویری با این توضیح آمده: «در شهر مختلط ِعکا فلسطینی‌ها 30درصد از جمعیت 56 هزار نفری را تشکیل می‌دهند.»نیویورک‌تایمز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.