زورگیرهای خشن با قمه به مردم حمله می‌کردند

شهروندان برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند

شهروند آنلاین| سارقان زورگیر که با شگرد فیلم‌های اکشن اموال مردم را در خیابان سرقت می‌کردند، دستگیر شدند. پلیس کرج با انتشار تصاویر این سه سارق زورگیر از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چندین سرقت به شیوه زورگیری و خفت‌گیری در مناطق جنوبی و مرکزی شهرستان کرج دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. تحقیقات اولیه نشان داد که درچند سرقت، مالباختگان مصدوم شده بودند. با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و سرنخ‌های موجود که از مجرمان هنگام سرقت به دست آمده بود، سرانجام سه‌نفر از سارقان حرفه‌ای در این رابطه شناسایی شدند. این سه متهم به وسیله یک موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش شده بود و در دست‌داشتن قمه اقدام به سرقت گوشی و اموال همراه شهروندان در سطح معابر استان البرز می‌کردند.

با شناسایی متهمان در یک عملیات همزمان در سه نقطه از استان البرز، هر سه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان به جرم خود مبنی بر ۵۰ سرقت به شیوه زورگیری در نقاط مختلف استان اعتراف کردند.

سرهنگ محمد نادربیگی، پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: «با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه ۱۸ دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش این سه متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است. بنابراین از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.