آخرین اخبار از وضعیت سلامتی ارشا اقدسی

امید یک‌درصدی و وصیت ارزشمند ارشا

حادثه جدی ارشا اقدسی در لبنانشهروندآنلاین: در یکی، دو روز اخیر شاهد انبوه اخبار و شایعات تأییدشده و نشده درباره ارشا اقدسی بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار رسیده یکی از اعضای تیم بدلکاری ارشا شایعه درگذشت او را تکذیب کرده است و می‌گوید که این شایعه را ظاهرا یک بدلکاری که در آمریکا زندگی می‌کند منتشر کرده است. مادر ارشا اقدسی هم با اشاره به اینکه «پسرم وصیت کرده اعضای بدنش اهدا شود» گفته که «در صورت بروز مشکل این وصیت عملی خواهد شد».

ارشا اقدسی زنده است

مهنوش مرادی یکی از دوستان ارشا اقدسی که این روزها در لبنان است، خبر درگذشت او را -که به‌تازگی دوباره منتشر شده- تکذیب می‌کند: «ارشا زنده است! تا زمانی که نفس می‌کشد، زنده است! تا زمانی که یک‌درصد امید به زندگی او داریم، زنده است!»

شایعات کشنده

مهنوش مرادی می‌گوید: «این شایعه‌پردازی‌ها حال ما دوستان و خانواده ارشا را حتی بیشتر از وضعیت حال حاضرش دگرگون می‌کند. ما به خاطر این شایعه‌ها روزی هزار بار می‌میریم و زنده می‌شویم.»

به باور این بدلکار «هر چند یک‌درصد امید برای زنده‌ماندن ارشا از نظر بسیاری امید ناچیزی است ولی برای ما و به‌خصوص مادرش همین هم یک دنیا امید است- و مادرش به همین امید ناچیز منتظر معجزه بازگشت ارشا به زندگی است».

عضو گروه بدلکاری ارشا اقدسی می‌گوید که «ظاهرا شایعه اخیر مرگ ارشا را یک بدلکار ایرانی منتشر کرده که در امریکا زندگی می‌کند؛ اما دلیلی ندارد که چون یک نفر بدلکار است، حتما از حال ارشا هم خبر داشته باشد. آن هم در حالی که ما تا بیمارستان محل بستری ارشا تنها سه دقیقه فاصله داریم. آخر چگونه ممکن است که عده‌ای اخبار ارشا را از کسانی از آن سوی دنیا بگیرند؟!»

به گفته مهنوش مرادی «ما برای این یک‌درصد امید می‌جنگیم و امیدواریم معجزه‌ای رخ بدهد.»

به عقیده دکتر گیو شریفی جراح مغز و اعصاب در گفت‌وگو با شبکه خبر، دلیل وضعیت و حال نامناسب ارشا اقدسی این است که «این بدلکار در صحنه تصادف دچار ایست تنفسی شده بود که تا زمان احیا خونرسانی به مغز کم بوده و همین امر باعث وضعیت بد ایشان شده است.»

وصیت ارشا اقدسی

فرزانه موجودی، مادر ارشا اقدسی، می‌گوید که «پسرم وصیت کرده که اعضایش اهدا شود و در صورت بروز مشکل دوست دارم این وصیت عملی شود.»

مادر و خانواده ارشا اقدسی از مردم و دوستدارانش می‌خواهند برای او دعا کنند و از فعالان فضای مجازی و خبرگزاری‌ها نیز در خواست دارند اخبار وضعیت جسمانی او را از طریق منابع موثق پیگیری و اعلام کنند.

گفتنی است ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر چهل‌‌ساله ایرانی که برای همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در لبنان به سر می‌برد، روز ششم مرداد در جریان یک حادثه از ناحیه مغز آسیب جدی دید و سپس به بیمارستانی در بیروت منتقل شد که آنجا به صلاح دید پزشکان به خواب مصنوعی برده شد. در حال حاضر پزشکان منتظرند ارشا به وضعیت ثابتی برسد تا او را تحت عمل جراحی قرار دهند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.