چالش انگلیسی سامان قدوس بعد از کابوس فرانسه

سامان قدوس بعد از گذراندن یک فصل عجیب و پرحادثه در فرانسه، حالا راهی انگلیس شده است

یکی از لژیونرهای فوتبال ایران، در فصل جدید اولین تجربه خود را در چمپیون‌شیپ پشت سر خواهد گذاشت.

سامان قدوس که با وجود تولد در سوئد، به خاطر داشتن پدر و مادر ایرانی برای تیم ملی ایران به میدان می‌رود، سال گذشته بدون شک بدترین فصل فوتبالی خود را سپری کرد. این بازیکن که با تیم آمیان فرانسه در لیگ این کشور حضور داشت، به خاطر شکایت باشگاه اسپانیایی اوئسکا با محرومیتی 4 ماهه از سوی فیفا مواجه شد. این اتفاق در حالی رخ داد که قدوس رویاهای بزرگی را برای خود در لیگ فرانسه ترسیم کرده بود، اما مجبور شد 4 ماه دور از میادین باشد.

بعد از بازگشت این بازیکن به میادین با پایان 4 ماه محرومیت هم خیلی زود شیوع ویروس کرونا اجازه نداد تا مسابقات فوتبال ادامه پیدا کند. فدراسیون فوتبال فرانسه لیگ یک این کشور را نیمه کاره رها کرد و مبنا قرار دادن جدول رده بندی تا قبل از شیوع کرونا، باعث سقوط آمیان به دسته پایین تر شد.

قدوس که نمی خواست در سطح دوم فوتبال فرانسه بازی کند، با پیشنهادی از سوی باشگاه برنتفورد انگلیس شد و تصمیم گرفت برای اولین بار بازی در جزیره را تجربه کند.

هافبک تیم ملی ایران بعد از پوشیدن پیراهن برنتفورد در مصاحبه با سایت این باشگاه گفت: تا الان تنها بازی‌های برنتفورد را تماشا کردم و مطمئن شدم که اینجا، بهترین تیم برای من خواهد بود. کسی نیاز نبود که به من بگوید که این تیم چقدر خوب است. من بازی آنها را دیدم و بسیار هیجان زده شدم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.