سرقت 34 کیلو طلا در کرمانشاه

متهم از این طریق 37 میلیارد و 400 میلیون تومان کلاهبرداری کرد

کلاهبردار حرفه‌ای با جلب اعتماد مردم در کرمانشاه ۳۷۴ میلیارد ریال پول به جیب زد.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره جزئیات این پرونده گفت: «پس از شکایت تعدادی از شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری توسط صاحب یک طلافروشی در بازار زرگرها قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ثبت شکایات مردمی دریافتند که یک طلافروش اقدام به جمع‌آوری طلای تعدادی از مشتریان خود کرده و در قبال آن ماهیانه مبلغی به عنوان سود پرداخت می‌کرده است. این فرد پس از چندماه و جلب کامل اعتماد مشتریان، اقدام به کلاهبرداری ۳۴ کیلو طلا که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۷۴ میلیارد ریال می‌رسید، کرده و سپس متواری می‌شود.»

جاویدان ادامه داد: «کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات اقدامات تخصصی خود را آغاز کرده و موفق به شناسایی و ردیابی فرد سارق در شهر «کرج» شدند. کارآگاهان در گام بعدی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و پلیس آگاهی «البرز» به این استان عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.»

جاویدان در پایان و با بیان اینکه هنوز از سرنوشت طلاهای کلاهبرداری شده خبری در دست نیست، گفت: «تاکنون ۱۲ نفر از این فرد شکایت کرده‌اند و شهروندانی هم که شکایتی در این باره دارند می‌توانند به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کرمانشاه در خیابان لشکر مراجعه یا با شماره ۰۸۳۲۱۸۲۵۴۶۶ تماس حاصل کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.