کیوسک؛ 8 اگوست

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 2021

روزنامه دیلی‌تلگراف گزارشی درباره تغییرات آب‌وهوا ارایه می‌دهد؛ به‌ویژه تأثیر مالی برنامه‌های بوریس جانسون برای رسیدن به کربن صفر تا سال 2050.

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف گزارشی درباره تغییرات آب‌وهوا ارایه می‌دهد -به‌ویژه تأثیر مالی برنامه‌های بوریس جانسون برای رسیدن به کربن صفر تا سال 2050.  این روزنامه می‌گوید که بررسی خزانه‌داری در مورد هزینه‌های این طرح قرار بود در فصل بهار منتشر شود؛ اما بر اساس گزارش‌ها به تعویق افتاده است؛ زیرا یافته‌های آن نشان می‌دهد که فقیرترین خانواده‌ها بیشترین ضربه را در این برنامه خواهند دید.

 

تایمز

روابط جانسون، نخست‌وزیر و ریشی ساناک، صدر اعظم بریتانیا، در صدر خبرهای روزنامه تایمز آمده است که می‌گوید نخست‌وزیر تهدید کرده که جایگاه ساناک را در تغییرات  کابینه بعدی تنزل می‌دهد.

این روزنامه همچنین گزارش می‌دهد که بسیاری از دانشگاه‌های برتر انگلیس علی رغم قوانین مقرر در مورد کووید، از بازگرداندن تدریس حضوری در پاییز خودداری می‌کنند.

بسیاری از کلاس‌ها و سخنرانی‌ها هنوز آنلاین خواهند بود و برخی از موسسات نیاز به ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی دارند.

دیلی اکسپرس

دیلی اکسپرس در مورد آخرین سفرهای تابستانی گزارش داده است؛ از جانسون خواسته‌شده تا هزینه آزمایشات کووید برای سفر را با حذف مالیات بر ارزش افزوده کاهش دهد.

آژانس‌های مسافرتی و سیاستمداران می‌گویند آزمایش‌های گرانقیمت بسیاری از انگلیسی‌ها را از رزرو سفر برای تعطیلات بازداشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.