دستگیری پزشک قلابی در استان فارس

متهم مدعی شد که به صورت تجربی دست به عمل جراحی زیبایی می‌زده است

پزشک جراح قلابی که ۶ میلیارد از مردم کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد. این فرد با هویت و مدارک جعلی در امورات تخصصی پزشکی «جراحی پلاستیک» فعالیت می‌کرد.

سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: «چندی پیش مأموران پلیس دریافتند که فردی با هویت و مدارک جعلی در امورات تخصصی پزشکی «جراحی پلاستیک» فعالیت می‌کند. او پس از جلب اعتماد مراجعان خود، اقدام به جراحی باز در اماکن زیرزمینی «غیرمجاز و غیراستاندارد با خطرآفرینی بالا» برای افراد کرده بود. بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.»

او با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این متهم در چند استان دیگر از جمله تهران، یزد و یاسوج نیز با همین ترفند اقدام به اغفال و کلاهبرداری از مردم کرده است، افزود: «با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد. متهم در بازجویی‌های تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف کرد. او گفت که فاقد هرگونه مجوز و پروانه در امور پزشکی بوده و فقط مدتی به عنوان دستیار پزشک جراح زیبایی فعالیت داشته است. او مدعی شد که به صورت تجربی اقدام به عمل افراد می‌کرده است.»

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه در این‌خصوص چهار همدست متهم دستگیر و تعدادی از شاکیان نیز شناسایی شدند، افزود: «این افراد با این روش مبلغ ۶ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند.»

او به شهروندان هشدار داد: «کلاهبرداران افرادی سودجو هستند که از سادگی مردم سوءاستفاده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. بنابراین در برخورد با این افراد هوشمندانه رفتار و قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم از مراجع مربوطه را به عمل آورند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.