سقوط مرگبار ۳ مرد جوان به چاه ۳۰متری

این حادثه یک مصدوم نیز داشت

دو مرد جوان به دلایل نامعلومی در یک چاه 30 متری سقوط کردند و جان خود را از دست دادند. در این حادثه یک مرد دیگر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

یکشنبه شب گذشته کارکنان شیفت شب یک مرکز تولیدی و فروش خودرو، در خیابان رجایی، سه‌راه نان‌ماشینی در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از سقوط چند نفر داخل یک چاه خبر دادند. ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز بلافاصله پس از دریافت اطلاعات، نیرو‌های ایستگاه ۸۲، نجات ۶ و نجات ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

حجت‌الله قاسمی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: «داخل یکی از سوله‌ها لوازم یدکی خودرو، یک چاه به‌عمق تقریبی ۳۰ متر وجود داشت که سه نفر مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله به‌علت نامعلومی داخل آن سقوط کرده بودند. با توجه به احتمال ریزش مجدد چاه، آتش‌نشانان ابتدا اقدام به ایمن‌سازی اولیه کردند و پس از برپایی کارگاه مناسب برای دسترسی به محبوس‌شدگان، یکی از آتش‌نشانان با استفاده از البسه ایمنی و با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد. نیروی عملیاتی داخل چاه در ابتدا یکی از محبوس‌شدگان را به‌طور کامل تثبیت و به بیرون از چاه منتقل کرد. او بلافاصله برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.»

افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: «دو نفر دیگر نیز به همین ترتیب توسط آتش‌نشانان از چاه خارج شدند. پس از معاینات انجام‌شده توسط تیم اورژانس مشخص شد مردان ۳۵ و ۳۹ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.»

آتش‌نشانان پس از تحویل شخص مصدوم به عوامل اورژانس و همچنین دو مرد فوت‌شده به عوامل نیروی انتظامی، اقدام به ایمن‌سازی دهانه چاه کرده، موارد ایمنی را به کارکنان نمایندگی ارایه دادند، همچنین علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.