بررسی طرح صیانت بر اساس اصل ۸۵ باقی ماند

۱۳۰ رأی مخالف نمایندگان کار به جایی نبرد

 براساس اخبار منتشرشده در یک رأی‌گیری استمزاجی نمایندگان با ۱۴۴ رأی موافق و ۱۱۱ رأی مخالف با لغو بررسی این طرح طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کرده بودند.

شهروند آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد طرح لغو رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی مخالفت کردند تا بررسی این طرح بر اساس اصل ۸۵ و در کمیسیون مشترک پیگیری شود.

 در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد لغو رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی طبق اصل هشتادوپنجم (۸۵) قانون اساسی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با ۱۳۰ رأی موافق، ۱۲۱رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از ۲۶۲ نماینده حاضر با بررسی این طرح در صحن علنی مجلس مخالفت کردند تا طرح بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون ویژه بررسی شود.

براساس اخبار منتشرشده در یک رأی‌گیری استمزاجی نمایندگان با ۱۴۴ رأی موافق و ۱۱۱ رأی مخالف با لغو بررسی این طرح طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. بعد از این مجلس وارد جلسه علنی شد تا موافقان و مخالفان به بحث و بررسی درباره این طرح بپردازند. در نهایت مجلس وارد رأی‌گیری شد و در اتفاقی عجیب لغو اصل ۸۵ طرح صیانت در صحن علنی تصویب نشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.