لباس پاریسی‌ها بر تن مسی؛ این تیم کهکشانی!

با قطعی‌شدن جذب لیونل مسی توسط پاری‌سن‌ژرمن، حالا خیلی نگاه‌ها به سمت لیگ فوتبال فرانسه خواهد بود

لیونل مسی بعد از سال‌های درخشان بازی در بارسلونا، حالا با ورودش به پاری‌سن‌ژرمن مقدمات کهکشانی‌شدن آبی‌های پاریس را فراهم کرد.

شاید شوکه‌کننده‌ترین خبر فوتبالی دنیا طی سال‌های گذشته، چند شب پیش توسط باشگاه بارسلونا منتشر شد؛ جایی که باشگاه کاتالانی رسما خبر از پایان حضور لیونل مسی در بارسلونا داد و اعلام کرد که این فوق‌ستاره آرژانتینی بعد از 21 سال نوکمپ را ترک خواهد کرد. در این بین و طی روزهای گذشته بحث در مورد آینده لیونل مسی جزو داغ‌ترین اخبار فوتبال بوده و نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است؛ از اخبار پیرامون انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن گرفته تا شایعاتی در رابطه با علاقه تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی و چلسی به جذب این بازیکن.

اما در یکی، دو روز اخیر تقریبا اکثر منابع معتبر گزارش دادند که توافقات لازم برای انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن صورت گرفته و این بازیکن قرار است چالش جدید خود را در باشگاه فرانسوی تجربه کند؛ انتقالی که حالا قطعی شده تا مسی به شکل رسمی با PSG قرارداد ببندد.

اما پاری‌سن‌ژرمن با جذب مسی کلکسیونی از ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا را در اختیار خواهد داشت و بدین ترتیب تبدیل به شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. آنها با آمدن مسی، علاوه بر تمام ستاره‌هایی که دارند، چهار بازیکن تاپ و درجه یک را در اختیار خواهند داشت که این چهار بازیکن عبارتند از: مسی، سرخیو راموس، نیمار و کیلیان امباپه.

در کنار نیمار و امباپه احتمالا آنخل دی‌ماریا که در کوپا آمریکای ۲۰۲۱ گل قهرمانی آرژانتین را به برزیل زد، حضور خواهد داشت. شاید هم در برخی بازی‌ها مائورو ایکاردی به نوک حمله برود و نیمار وینگر تیم باشد. با این حال خط حمله پاری‌سن‌ژرمن پر از ستاره‌های بزرگ و بازیکنانی زهردار است. فصل پیش در لیگ فرانسه ۸۶ گل زدند و در لیگ قهرمانان اروپا هم ۲۲ گل به ثمر رساندند که آماری فوق‌العاده است، اما در این فصل چیزی جز قهرمانی در لیگ قهرمانان آنها را راضی نخواهد کرد.

قطعا با حضور این ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا، نگاه‌های بسیار بیشتری از سال‌های قبلی به لیگ فوتبال فرانسه خواهد بود و مخاطبان زیادی به خاطر همین ستاره‌های پاریسی لیگ این کشور را دنبال می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.