پشت پرده فیلم حیوان‌کشی توسط زنان

«زن سلاخ» دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پای خود را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ، برای مخاطب، هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرارگرفتن سر بز طلایی‌رنگ روی تنش به پایان می‌رسد. آن یکی، پیش از آغاز سلاخی، سروگردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه‌بلندش آن قدر فشار می‌دهد تا پرنده چندلحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا آن را زجرکش کند. زن سلاخ سوم پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپابسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده، فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای الهام‌بانو جان خواهد سپرد. چهارمین زن سلاخ هم پس از زجرکش‌کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه، به بز سفیدی که شاهد ماجراست، نزدیک‌بودن مرگش را خبر می‌دهد. بز نگون‌بخت پس از آنکه نیمی از گردنش به وسیله چاقوی زن بریده شد، رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند فیلم بگیر، فیلم بگیر، مرگی طولانی‌مدت را تجربه کند.

در روزهای اخیر فیلم‌های دلخراشی از چند زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با بستن دست و پای حیوانات آنها را به شکل فجیعی سلاخی می‌کنند.

تعداد فیلم‌های مشابه از هنرنمایی زن‌های حیوان‌آزاری که برای سرگرمی حیوانات را سلاخی می‌کنند که در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد رو به افزایش است؛ اما شدت خشونت در آنها به قدری است که هر کسی توان دیدن این صحنه‌ها را ندارد.

فیلم‌های درآمدزا

حیوان کشی

این فیلم‌ها ابزار درآمدزایی افرادی هستند که به صورت منسجم در فضای مجازی فعالیت دارند. برخی از آنها بازاریاب هستند و کارشان انتشار بخشی کوتاه از فیلم‌های حیوان‌کشی است. آنها متقاضیانی که خواهان مشاهده فیلم کامل هستند را به ارسال پیام خصوصی دعوت کرده و در ازای دریافت ۵۰۰ هزار تومان، آنها را در این گروه‌های تلگرامی عضو می‌کنند. در این گروه‌ها زنان سلاخ فیلم‌ها را به صورت کامل آپلود کرده و تازه‌واردها می‌توانند آنها را ببینند.

اعضای این گروه‌ها علاوه بر مشاهده فیلم‌های کشتار حیوانات، همچنین می‌توانند با ارسال پیام خصوصی با این حیوان‌آزارها  ارتباط برقرار کرده و بر اساس سلیقه خود یا به گفته زن‌ها براساس سناریوی مورد نظر، سفارش فیلم بدهند. بدین معنی که حیوان مورد نظر و نحوه شکنجه و شیوه کشتار (سربریدن، خفه‌کردن، له‌کردن و…) را خودشان انتخاب کنند.

البته شواهد حکایت از آن دارد که در فیلم‌های سفارشی، نوع پوشش سلاخ با آنچه در کلیپ‌های عمومی دیده می‌شود، متفاوت است که خود ابعاد دیگری از بی‌اخلاقی در این تجارت خونین را متذکر می‌شود؛ تجارتی که در آن عرضه‌کننده و متقاضی هر دو از رنج و کشتار موجودات زنده لذت می‌برند و به گفته روانشناسان هم خود، تهدیدی بالقوه علیه انسان‌ها هستند و هم نوجوانانی که خواسته یا ناخواسته جذب این ناهنجاری می‌شوند.

بازار خرید و فروش فیلم‌های حیوان‌آزاری هر چند در همه کشورها طرفدارانی دارد اما در اغلب کشورها با برخوردهای قاطع و بازدارنده مواجه و تا حد قابل توجهی مهار شده است؛ به گونه‌ای که چنین فیلم‌هایی اغلب در برخی از کشورهای آسیای شرقی تهیه می‌شود. اما اینکه این پدیده شوم که اخیرا در ایران باب شده و رشد سریعی داشته، راه به کجا خواهد برد، پرسشی است که پاسخ آن را تنها زمان تعیین خواهد کرد.

ورود پلیس

معاون اجتماعی پلیس فتا از ورود این پلیس به ویدیوهای منتشرشده از کشتن برخی از حیوانات از سوی زنان در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی درباره ویدیوهای منتشرشده از برخی از زنان که در آن اقدام به کشتن برخی از حیوانات و آزار آن می‌کنند، گفت: «این موضوع از سوی پلیس فتا در حال رسیدگی است و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.»

پاشایی ادامه داد: «با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این اقدام در یکی از استان‌های کشور رخ داده است، دو رده در پلیس فتا بررسی و آن را در دستور کار قرار دادند تا هم جزئیات بیشتری از این ویدیو به دست آید و هم با موارد تخلف برخورد قانونی شود.»

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام کرد که نتایج بررسی‌ها و اقدامات پلیس در این زمینه اعلام خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
3 دیدگاه
  1. حیوان دوست می‌گوید

    برای همچین زنایی متاسفم

  2. حیوان دوست می‌گوید

    چطور اینکارو میکنین اخه مگه اونا باعث شدن شما اینجوری بشین؟چرا دارین اینکارو میکنین تا حیوانات مورد تهدید انقراض قرار بگیرن؟چرا دارین اینکارو میکنین بخاطر اوناست الان شما دارین با لوازم آرایشی خودتونو آرایش میکنین واقعا چرا دارین اینکارو میکنین اونا چشمشون کور میشه میشن موش آزمایشگاهی لوازم آرایشی شما میشن کلیه هاشونو از دست میدن بعد شما میان و مورد ازار قرارشون میدین مطمئن باشید تو روز قیامت خدا اینکارو با تک تکتون میکنه شاهد باشید چطوری سر این بدبخت و بی زبون هارو بریدین خدا سرتون و عزیزانتون رو میبره

    1. محمد مهدی اسدی نژاد می‌گوید

      دقیقا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.