پلیس در تعقیب کلاهبردار و وکیل قلابی

متهمی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری‌های سریالی کرده است. پلیس البرز از کسانی که در دام این مجرم گرفتار شده‌اند، خواست برای طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.در بررسی‌های اولیه محرز شد که متهم با تبلیغ با عنوان مشاوره رایگان در فضای مجازی خود را وکیل پایه یک دادگستری معرفی کرده و پس از شناسایی سوژه‌های خود، با چرب‌زبانی مالباختگان را تحت تأثیر قرار داده و مقداری وجه نقد دریافت کرده و متواری می‌شود.بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد و پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و بکارگیری اقدامات پلیسی، درنهایت مخفیگاه متهم در منطقه «حصارک کرج» شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در  عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها به کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرد. تلاش کارآگاهان برای کشف کلاهبرداری‌های احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

با درخواست بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج، تصویر بدون پوشش این متهم به منظور شناسایی به وسیله مالباختگان در رسانه‌ها منتشر می‌شود. بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، تقاضا می‌شود برای شناسایی و طرح شکایت به پلیس آکاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.