کیوسک؛ 10 آگوست

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 10 آگوست 2021

مسأله بحران آب‌وهوا به نوشته گاردین «اجتناب‌ناپذیر، بی‌سابقه و برگشت‌ناپذیر» است.

دیلی‌میل

تصویر دلخراش یک زن سالخورده که با آتش‌سوزی‌های ویرانگر در اویا روبه‌رو شده، در بسیاری از صفحات اول -از جمله تصاویر دیلی‌میل- وجود دارد. این روزنامه می‌پرسد آیا انگلیس می‌تواند «جهان را از لبه پرتگاه بازگرداند؟»

دیلی‌میل در گزارشی هزینه آزمایش کرونا در سفرهای خارجی را مقایسه می‌کند که می‌گوید در حال حاضر هزینه تست‌های کرونا پنج برابر هزینه پروازهای ارزان اروپایی است.

 

دیلی‌تلگراف

به گزارش دیلی‌تلگراف، گوین ویلیامسون، وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرده است که دانش‌آموزان سطح A «شایسته» نمرات برتر هستند.

این روزنامه از سخنان او به مضمون «تلاش برای کنار گذاشتن انتقادات درباره ارتقای درجه» یاد می‌کند. او در این مقاله می‌نویسد که باید به بازماندگان از مدرسه به دلیل «انعطاف‌پذیری و عزم‌شان» در میان یک سال اختلال تبریک گفت.

 

تایمز

تایمز می‌گوید 49درصد از نتایج رتبه‌های سطح A دانش‌آموزان انگلیس کمتر از این سطح هستند. این روزنامه می‌گوید تقریبا نیمی از همه نتایج دو درجه بالاتر از واقعیت است.

این روزنامه انگلیسی در گزارش دیگر، از ملکه خندان در قلعه بالمورال برای اقامت تابستانی‌اش تصویری را منتشر کرده؛ برنامه‌ای که سال گذشته به دلیل کووید لغو شد.

 

دیلی‌میرر

تصویر اصلی دیلی‌میرر به چهار قسمت تقسیم شده است که ذوب‌شدن یخ‌های قطبی، آتش‌سوزی، خشکسالی و سیل را نشان می‌دهد. در گزارش اصلی این روزنامه این تیتر آمده است: «ما زمین را می‌کشیم.»

 

گاردین

مسأله بحران آب‌وهوا به نوشته گاردین «اجتناب‌ناپذیر، بی‌سابقه و برگشت‌ناپذیر» است.

ستون اصلی این گزارش نوشته: «حکم روشن است.» «دیگر جایی برای مانور، تأخیر یا تعلل در مواجهه با بحران وجود ندارد؛ مسئولیت رسیدگی به این نسل بر عهده آنهاست.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.