کیوسک روزنامه‌های جهان؛ 11 آگوست

نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های نیویورک‌تایمز، فایننشال‌تایمز و دیلی‌میرور

از ایالات متحده تا بریتانیا، بازار رسوایی‌های جنسی داغ است، آن هم در میان فرمانداران و شاهزادگان!

نیویورک‌تایمز

گزارش اصلی نیویورک‌تایمز درباره رسوایی جنسی فرماندار ایالت نیویورک و استعفای اوست با این عنوان: «استعفای کومو با رسوایی آزار و اذیت». یک هفته بعد از انتشار گزارشی که کومو، فرماندار ایالت نیویورک، را به چندین مورد آزار جنسی متهم می‌کرد، او استعفا کرد.

تصویر اصلی اندرو ام. کومو را نشان می‌دهد با این توضیح: «فرماندار در منهتن پس از اعلام استعفای خود که تا 14 روز دیگر اِعمال می‌شود.»

دادستانی نیویورک هفته گذشته گفت  کومو ۱۱ زن ازجمله کارکنان دولت ایالتی را آزار جنسی داده است. کومو این اتهامات را رد کرده است.

«برنامه یک‌تریلیون دلاری برای ترمیم و بازسازی به تصویب سنا رسید» عنوان گزارشی دیگر در صفحه نخست این روزنامه است که از عبور طرح یک‌هزار میلیارد دلاری بازسازی و ترمیم زیرساخت‌های آمریکا از سنا خبر داده است. این طرح در مرحله بعدی راهی مجلس نمایندگان می‌شود.نیویورک‌تایمز

دیلی‌میرور

گزارش اصلی دیلی میرور با عنوان «اندرو ممکن است با دومین طرح دعوی در دادگاه روبه‌رو شود» به موضوع شکایت از پرنس اندرو، پسر دوم ملکه بریتانیا، به اتهام آزار جنسی توجه کرده و گفته ممکن است زنی دیگر هم در آمریکا از شاهزاده اندرو به اتهام آزار جنسی شکایت کند.

تصویر صفحه نخست شاهزاده اندرو و یوهانا جوبرگ، زن آمریکایی را که مدعی است اندرو او را هم در بیست‌ویک سالگی آزار داده، نشان می‌دهد. این نشریه می‌گوید یوهانا جوبرگ ممکن است اتهاماتی را مطرح کند که دوک در دادگاه آن را رد می‌کند.

دوشنبه این هفته، ویرجینیا جوفری، زن سی‌وهشت ساله آمریکایی، از شاهزاده اندرو، فرزند ملکه بریتانیا، به اتهام تعرض جنسی به دادگاهی در نیویورک شکایت حقوقی کرد. او پیشتر نیز بارها به‌ طور علنی پسر ملکه بریتانیا را به آزار جنسی متهم کرده و گفته بود در هفده سالگی از اندرو آزار جنسی دیده است. شاهزاده اندرو، دوک یورک که اکنون شصت ساله است، بارها این اتهام‌ها را تکذیب کرده است.دیلی‌میرور

فایننشال‌تایمز

گزارش اصلی فایننشال‌تایمز بر تأیید طرح یک‌هزار میلیارد دلاری ترمیم زیرساخت‌های آمریکا در سنا متمرکز است. سنای آمریکا پس از چند هفته رایزنی، طرح یک‌هزار میلیارد دلاری بازسازی و ترمیم زیرساخت‌های این کشور را با ۶۹ رأی موافق در برابر ۳۰ رأی مخالف تأیید کرد.

تصویر اصلی هم با عنوان «خسته و کوفته» و «فرار افغانستانی‌ها از موج طالبان»» کودکی افغانستانی را نشان می‌دهد که در میان اسباب و اثاثیه به خواب رفته است.فایننشال‌تایمز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.