صعود دلچسب استقلال به دور بعدی آسیا

استقلال 3بر صفر الاهلی را شکست داد و حریف الهلال درمرحله حذفی شد

آبی پوشان پایتخت که بعد از تساوی مقابل الشرطه عراق تنها امیدشان برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا برد پرگل مقابل الاهلی عربستان بود، با ترکیبی کاملا هجومی توانستند حریف سعودی را تحت تاثیر عملکرد خوبشان قرار بدهند و به مرحله بعد برسند. بردی که با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم خوب الاهلی به دست آمد.

هفته آخر دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان ایران به پایان رسید. مهدی قایدی (۲۹)، علی کریمی (۳۸) و شیخ دیاباته (۵۴) برای استقلال گل زدند.

استقلال در این بازی با ترکیبی کاملا هجومی و با 3 مهاجم به میدان رفت. آبی‌های ایران در نیمه اول برخلاف دیدارهای گذشته که نیمه اول خوبی نداشتند نمایش با صلابتی ارائه دادند و توانستند حریف عربستانی را اسیر فوتبال مقدرانه خود کنند و دو گل زیبا هم در این نیمه به ثمر رساندند. ضمن اینکه یک بار دیگر هم دروازه الاهلی باز شد که داور اعلام آفساید کرد.

در شروع نیمه دوم وریا غفوری به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد دانشگر داد با این حال خللی در روند بازی استقلال ایجاد نشد و این تیم همچنان اشتها به کارش ادامه داد و خیلی زود هم به گل رسید اما ارسلان مطهری در موقعیت آفساید این گل را به ثمر رساند.

آبی های پایتخت در مرحله بعدی این مسابقات باید به مصاف تیم الهلال عربستان بروند. این دو تیم آبی پوشان آسیا هستند که دیدارهایشان همواره از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

در دقیقه ۵۴ این بازی مهدی قایدی بازهم تأثیرگذار ظاهر شد و با یک حرکت تکنیکی توپ را در جناح چپ محوطه جریمه الاهلی برای علی کریمی آماده کرد تا او سانتر دقیقی را روی سر شیخ دیاباته داشته باشد و این بازیکن هم به زیبایی دروازه حریف را برای بار سوم باز کند.

استقلال در ادامه کار برای حفظ نتیجه بازی تلاش کرد و هر چند صاحب موقعیت‌هایی تا پشت محوطه جریمه تیم الاهلی شد اما میل تهاجمی دقایق قبل را نداشت و بیشتر به فکر حفظ نتیجه بود تا با این پیروزی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

استقلال با این پیروزی ۵ امتیازی شد و به همراه الاهلی ۶ امتیازی که از قبل صعودش را قطعی کرده بود راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد. در این گروه تیم الوحده امارات از ادامه مسابقات انصراف داده بود و تیم الشرطه عراق هم با ۵ امتیاز رقابت صعود را به استقلال واگذار کرد و حذف شد.

آبی های پایتخت در مرحله بعدی این مسابقات باید به مصاف تیم الهلال عربستان بروند. این دو تیم آبی پوشان آسیا هستند که دیدارهایشان همواره از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.