کیوسک؛ 13 اگوست

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 13 اگوست 2021

دیلی‌تلگراف می‌گوید با افزایش نفوذ طالبان صدها چترباز برای کمک به نجات انگلیسی‌ها در افغانستان، به این کشور باز می‌گردند. این روزنامه می‌افزاید پیشروی طالبان روز پنجشنبه با حرکت شبه‌نظامیان در 100 مایلی کابل، افزایش یافته است.  

تایمز

تیراندازی در پلیموث، روایت اصلی بسیاری از صفحات اول روزنامه‌های جمعه انگلیس است؛ پیش از آنکه پلیس کشته‌شدن 6نفر را تأیید کند. تایمز در این میان از کشته‌شدن چندین نفر خبر داده است. این روزنامه به نقل از یکی از شاهدان می‌گوید یک فرد مسلح به یک خانه نیمه‌کاره وارد شده و سپس از طریق یک پارک فرار کرده است. تایمز می‌گوید، نمایندگان پارلمان محلی به ساکنان اطمینان داده‌اند که حادثه تروریستی نبوده است.

گاردین

گاردین گزارش می‌دهد بازگشت سربازان بریتانیایی و آمریکایی به افغانستان برای تسریع در تخلیه خانه‌ها درحالی صورت می‌گیرد که طالبان قندهار دومین شهر بزرگ این کشور، را اشغال کرده است. این روزنامه می‌گوید این گروه تروریستی یک پل ارتباطی در 95 مایلی کابل ایجاد کرده و پایتخت اکنون «در محاصره و با تهدیدی خطرناک روبه‌روست».

دیلی‌میل

دیلی‌میل گزارش می‌دهد که 6نفر در انگلیس با شلیک گلوله کشته شده‌اند. در این گزارش آمده است که نمایندگان پارلمان محلی از ساکنان پلیموث خواستند آرامش خود را حفظ کنند. آنها این حادثه را مرتبط با تروریسم نمی‌دانند.

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف می‌گوید با افزایش نفوذ طالبان صدها چترباز برای کمک به نجات انگلیسی‌ها در افغانستان، به این کشور باز می‌گردند. این روزنامه می‌افزاید پیشروی طالبان روز پنجشنبه با حرکت شبه‌نظامیان در 100 مایلی کابل، افزایش یافته است.  

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.