قائدی، استقلال را پولدار می‌کند؟

شایعات زیادی پیرامون انتقال مهدی قائدی به یکی از لیگ‌های حاشیه خلیج‌فارس منتشر شده است

به نظر می‌رسد ستاره ریزنقش استقلال در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد، اما به خاطر قراردادش با آبی‌ها، فروش او درآمد خوبی برای استقلال خواهد داشت.

ماجرای شایعات جدایی مهدی قائدی مربوط به امروز و دیروز نیست. وقتی او در جریان بازگشت تیم ملی از سفر بحرین در امارات ماندگار شد، شاید استقلالی‌ها تا حدودی متوجه شدند که ستاره ریزنقش این تیم در اندیشه جدایی است. حالا و با پایان فصل با انتشار عکسی از قائدی در پرواز امارات، شایعات پیرامون آینده این بازیکن بیش از قبل شدت گرفته است. گفته می‌شود شماره 10 استقلال و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل اخیر به اتفاق داریوش شجاعیان و یک مدیر برنامه که از دوستان نزدیک سردار آزمون است، راهی امارات شده است.

عده‌ای در فضای مجازی شایعه کردند فرهاد مجیدی به امارات رفته تا مقدمات فروش مهدی قائدی را فراهم کند، این درحالی است که پیش از این سرمربی استقلال گفته بود اجازه فروش قائدی را نمی‌دهد و باورکردنی نیست، حالا ناگهان فرهاد خودش مأمور فروش ستاره استقلال شده باشد. البته مجیدی در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال هم تأیید کرده که به خاطر مسائل کاری در امارات حضور دارد.

از سوی دیگر، گفته می‌شود استقلال یک پیشنهاد دست به نقد از الغرافه قطر دارد، اما باشگاه در تلاش است قبل از آنکه با باشگاه قطری وارد مذاکره شود، سایر پیشنهادهای احتمالی را هم بررسی کند. برخی رسانه‌ها از تمایل الغرافه به خرید مهدی قائدی خبر داده‌اند اما این خبر هنوز حالت رسمی پیدا نکرده و هفته گذشته یکی از مدیران استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شده‌ بود قائدی هیچ پیشنهادی از تیم قطری ندارد اما حالا در آستانه آغاز رسمی نقل و انتقالات سفر قائدی به امارات نمی‌تواند بی‌ارتباط به ماجرای واگذاری او به یک مشتری جدید باشد.

به هرحال با توجه به اینکه قائدی با استقلال قرارداد دارد، به نظر می رسد آبی‌ها برای خروج از بحران مالی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل جدید به دنبال فروش او با یک قیمت نجومی هستند. برخی قیمتی که استقلال برای فروش قائدی به باشگاه‌های عربی اعلام کرده را 3میلیون دلار عنوان کرده‌اند.

باید نشست و دید که قائدی در نهایت راهی الغرافه می‌شود که سرمربیگری آن برعهده استراماچونی است یا باشگاه دیگری با استقلال وارد مذاکره خواهد شد یا حتی قائدی قرار است در جمع آبی‌ها باقی بماند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.