ماجرای بازداشت دروازه‌بان پرسپولیس چه بود؟

حامد لک قصد دارد از وکیل منتشرکننده خبر بازداشتش شکایت کند

حامد لک بابت شکایتی که از خودش شده بود، به تبریز رفت، اما او می‌گوید خبر بازداشتش صحت ندارد و از وکیلی که این خبر را منتشر کرده است، شکایت خواهد کرد.

حامد لک یکی از خبرسازترین بازیکنان فوتبال ایران در ماه‌های گذشته بوده است؛ اتفاقی که در جریان دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر بین حامد لک و توپ‌جمع‌کن تبریزی ورزشگاه بنیان دیزل اتفاق افتاد، موجب شد تا دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت با شکایت طرف مقابل خود مواجه شود.

توپ‌جمع‌کن تبریزی پس از آن مسابقه تصمیم به شکایت از حامد لک گرفت و به همین دلیل این دروازه‌بان روز شنبه در مجتمع قضائی شهید بهشتی تبریز حاضر شد و توضیحات لازم را به قاضی پرونده ارایه کرد.

حامد لک با پرواز ساعت ۰۵:۳۰ صبح شنبه، از تهران به تبریز رفته و در اولین ساعت اداری در دادسرای این شهر حاضر شده و پس از انجام امور اداری، دیداری هم با قاضی پرونده داشته و دفاعیات خود را ارایه کرده است.

موضوع اصلی اما درباره شایعه بازداشت حامد لک است؛ در حالی که حامد لک تا حدود ساعت ۱۲ در مجتمع قضائی شهید بهشتی تبریز مشغول انجام امور این شکایت بود، یک وکیل تبریزی در مصاحبه‌ای عجیب اظهار کرد به دروازه‌بان پرسپولیس دستبند زده‌اند و در گفت‌وگوی خود با یکی از رسانه‌ها عنوان کرد: «دروازه‌بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضائی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قضائی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد. دقایقی پیش نیز او با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است.»

صحبت‌های این وکیل البته باعث ناراحتی شدید دروازه‌بان پرسپولیس شده است. لک که با پرواز ساعت 13 به تهران برگشته، معتقد است خبری از بازداشت و آزادی با وثیقه نیست و شایعه‌سازی وکیل تبریزی را پیگیری خواهد کرد.

از طرف دیگر معاون حقوقی پرسپولیس هم اعلام کرده ادعای وکیل تبریزی مبنی بر اینکه پلیس فتا و دستگاه قضائی مستقیما این موضوع را پیگیری کرده‌اند، صحت نداشته و تنها شاکی دروازه‌بان پرسپولیس، همان توپ‌جمع‌کن پشت دروازه او در دیدار با ماشین‌سازی بوده است.

قاضی این پرونده مطابق سایر پرونده‌های قضائی، پس از شنیدن اظهارات طرف دوم که حامد لک است، تا روزهای آینده رأی لازم را صادر خواهد کرد. با این حال حامد لک قصد دارد از وکیل تبریزی و یک کانال تلگرامی تبریزی که بدون منبع موثق این خبر را منتشر کرده، شکایت کند و همچنین باشگاه پرسپولیس نیز به دنبال پیگیری جدی این شایعه‌سازی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.