سرقت ۴۳ گوشی از سوی سمیه و همدستانش

این زن به بهانه پرسیدن آدرس سرقت می‌کرد

پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی حرفه‌ای خبر داد که بیش از ۴۳ گوشی تلفن همراه را با ترفند‌های مختلف سرقت کرده بود.

سیزدهم اردیبهشت شهروندی به کلانتری 111 هفت‌چنار مراجعه کرد. او در شکایتی گفت: «یک ساعت قبل، پسرم به نام ایمان هجده ساله در خیابان قزوین نرسیده به سه‌راه آذری در حال تردد بود که دو نفر به او مراجعه کردند. آنها به بهانه کمک خواستن، مدتی در کنارش بودند و هنگامی که محل را ترک می‌کنند، پسرم متوجه سرقت گوشی موبایلش می‌شود.»

پس از ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی کارآگاهان عازم محل وقوع جرم شدند. آنها با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت سارق به اسم «سمیه» را شناسایی کنند. با بررسی سوابق سیستمی مشخص شد او دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت (جیب‌بری) است.

با بررسی صورت گرفته و هماهنگی قضائی، طی عملیاتی ضربتی «سمیه» در محل زندگی خود دستگیر و در بازرسی از خانه او 40 دستگاه قاب گوشی مستعمل مربوط به گوشی‌های سرقتی و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

متهم در مواجهه با مستندات متقن و قوی، ناگزیر به جیب‌بری اعتراف و همدستانش به نام‌های «فریبرز» و «سهیل» را معرفی کرد.

سرهنگ علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «سمیه در بازجویی اطلاعات بسیار وسیعی در ارتباط با سارقان جیب‌بر و پاتوق‌ها و محل تردد افراد سابقه‌دار را لو داد. سارقانی در زمینه سرقت‌های کیف‌قاپی و جیب‌بری و …. . بنابراین اقدامات قضائی و پلیسی در راستای دستگیری سایر متهمان در دستور کار دایره مبارزه با جیب‌بری پایگاه هشتم پلیس آگاهی است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.