سناریوی اخاذی دخترعمو و پسر عمو برای ازدواج

دختر جوان با تهیه فیلم سیاه توانست ده هزار دلار از صاحب یک شرکت پول بگیرد

شهروند آنلاین| دختر جوان برای سرکیسه کردن مهندس پولدار، او را بیهوش کرد و با تهیه فیلم سیاه، دست به اخاذی زد. این دختر که مدعی بود طراح دکوراسیون داخلی است، برای کار به خانه مهندس رفت و نقشه اش را اجرا کرد.

قربانی در یک نوبت ده هزار دلار به دختر اخاذ داد، اما وقتی طمع این دختر برای پول بیشتر را دید، تصمیم به شکایت گرفت.
چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس از یک دختر جوان شکایت کرد. او درباره جزئیات این شکایت به کارآگاهان پلیس گفت: «من مهندس آرشیتکت هستم و یک شرکت مهندسی و دکوراسیون دارم. چند وقت پیش دختر جوانی با موبایل من تماس گرفت و گفت که طراح دکوراسیون داخلی است و در کشورهای مختلف مانند دبی و ترکیه دوره های دکوراسیون و معماری دیده است. او گفت که می خواهد در شرکت من استخدام شود. با او قرار ملاقات گذاشتم تا چند نمونه از کارهایش را ببینم. ادعا می کرد که در شرکت های معتبر کار کرده است. اطلاعات زیادی در این زمینه داشت برای همین من هم حرف هایش را باور کردم. تا اینکه یک روز از من خواست به خانه ام بیاید تا در رابطه با طراحی و دیزاین با هم صحبت کنیم. آن روز همسر و فرزندم در خانه نبودند. وقتی این دختر به خانه ام آمد همه چیز را بررسی کرد. متراژ خانه را نوشت و بقیه کارها را انجام داد. تا اینکه من برای خودمان چایی ریختم. اما بعد از خوردن چایی ناگهان دچار سرگیجه و در نهایت بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم همه خانه بهم ریخته بود. تازه آنجا بود که فهمیدم چه بلایی سرم آمده است. این دختر سارق بود و تمام خانه را به امید پیدا کردن پول و طلا بهم ریخته بود. ولی چیزی پیدا نکرد. چون همسرم همه طلاها و پول ها و اسناد مهم را در خانه مادرش امانت گذاشته بود. به خیال اینکه از این ماجرا خلاص شدم، موضوع را به پلیس گزارش ندادم. ولی این دختر دست از سرم برنداشت. او با من تماس گرفت و گفت که از من فیلم سیاه تهیه کرده و اگر به او 10 هزار دلار پول ندهم فیلم را به همسرم و تمام افراد دور و برم می فرستد. حتی فیلم را برای خودم هم فرستاد. من هم از ترس آبرویم ده هزار دلار به او پول دادم. او هم گفت که فیلم را پاک می کند. ولی چنین نشد و دوباره با من تماس گرفت. این بار درخواست 20 هزار دلار کرد. من هم موضوع را به همسرم گفتم و قرار شد که از او شکایت کنم.»
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت. در ادامه کارآگاهان موفق شدند این دختر را دستگیر کنند. این دختر در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با همدستی پسرعمه اش نقشه این سرقت و اخاذی را کشیده است. در ادامه مشخص شد که پسرعمه این دختر یکی از کارمندان شرکت شاکی بود که او هم دستگیر شد و در بازجویی ها به طراحی نقشه اعتراف کرد. دختر جوان در بازجویی های بیشتر در این باره به ماموران پلیس گفت: «پسرعمه ام کارمند شرکت مهندسی و طراحی دکوراسیون بوداو لیسانس داشت اما درآمدش بالا نبود. حقوقش 3 میلیون بود. برای همین همیشه مشکل مالی داشت. از طرفی من و پسرعمه ام عاشق هم بودیم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما مشکلات مالی مانع ازدواج ما می شد. تا اینکه او به من گفت صاحب شرکت وضع مالی خیلی خوبی دارد و فقط با این نقشه می توانیم پولدار شویم. چون عاشق او بودم پیشنهادش را قبول کردم و این نقشه را اجرا کردیم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت و حتی ما توانستیم ده هزار دلار پول به جیب بزنیم، ولی طمع کردیم و همین طمع باعث شد که دستگیر شویم. اگر دوباره درخواست پول نمی کردیم مهندس هم از ما شکایت نمی کرد.»
با اعتراف این دومتهم آنها به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.