شوک به مسی و رونالدو؛ دیگر بهترین نیستند!

دو ابر ستاره فوتبال جهان در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال یوفا قرار نگرفتند

عدم حضور نامهای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در فهرست سه نفره نامزدهای بهترین بازیکن سال یوفا بازتاب‌های گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

با انتشار فهرست سه نفره نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای اولین بار در ده سال اخیر در این فهرست سه نفره دیده نمی شد.

در فهرستی که توسط یوفا برای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال معرفی شده سه نفر اول عبارتند از: رابرت لواندوفکسی، مانوئل نویر و وین دی بروین.

در فهرست معرفی شده از طرف یوفا مسی به همراه نیمار در رتبه چهارم قرار دارد. کیلیان امباپه ششم است و توماس مولر در رتبه هفتم ایستاده. تیاگو آلاکانتارا و یاشوا کیمیش هم رتبه های هشت و نهم را به خود اختصاص داده اند و کریستیانو رونالدو در جایگاه دهم ایستاده.

این فهرست با رای سرمربی‌های همه تیم‌های چمپیونزلیگ و لیگ اروپا و همچنین 55 روزنامه نگار که هر یک از آنها از یکی از کشورهای عضو یوفا بوده انتخاب شده است. اما اینکه بعد از ده سال برای اولین بار نام مسی و رونالدو در فهرست سه نفره این جایزه قرار ندارد بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

بخش عمده‌ای از این واکنش‌ها همانطور که انتظار می رفت از سوی هواداران افراطی مسی و رونالدو ابراز شده. هوادارانی که حتی از این فرصت برای کری خوانی به نفع ستاره محبوب شان استفاده کرده‌اند.

هواداران رونالدو با توجه به اینکه او با یوونتوس قهرمان سری آ شده و مسی امسال هیچ افتخاری بدست نیاورده به این موضوع واکنش نشان دادند که می توانند عدم حضور مسی را درک کنند ولی چرا رونالدو نباید در فهرست سه نفره جا داشته باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.