بازرس قلابی وزارت بهداشت دستگیر شد

این زن از داروخانه‌ها اخاذی می‌کرد

یک زن با ادعای بازرس وزارت بهداشت بودن از سه داروخانه 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرد. او زمانی که قصد اخاذی از یک داروخانه دیگر را داشت، از سوی پلیس پایتخت غافلگیر و دستگیر شد.

روز شنبه یکی از متصدیان داروخانه محدوده خیابان ابوذر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت. او اعلام کرد خانمی به محل داروخانه او مراجعه کرده و مدعی است بازرس وزارت بهداشت است. او گفت که این زن قصد بازرسی از داروخانه را دارد، ولی به بهانه‌های مختلف پیشنهاد پرداخت پول می‌دهد.

بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که مدارک همراه این خانم جعلی بوده و بازرس وزارت بهداشت نیست.

متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ابوذر انتقال یافت. او به سه فقره اخاذی به همین شیوه از متصدیان داروخانه‌ها اعتراف کرد. در همین رابطه با تلاش پلیس هر سه مالباخته شناسایی شدند.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری‌ها را 10میلیارد ریال اعلام کرده‌اند. متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرایم مشابه در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.