ترانزیت مواد مخدر در پوشش کارخانه کارتن سازی

دستگیری یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر

شهروند آنلاین|یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاساز‌های مواد مخدر در خودرو‌های سبک و سنگین می‌کردند.

پس  از انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت مشخص شد یک باند جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه‌ای با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به آب بندی مواد مخدر در بسته‌های مخصوص و بطری‌های نوشابه و جاساز کردن آن‌ها در باک خودرو‌های سبک و سنگین می‌کردند.پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی و در دقایق اولیه بامداد امروز پنج شنبه سوم مهرماه این  باند در ومحاصره قرار گرفتند. دو متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.
در بازرسی از سالن کارخانه مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی جازساز مربوط به انواع خودرو‌های سبک و سنگین کشف شده است. در این عملیات بالغ بر ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی و بطری‌های نوشابه قرار گرفته بودند کشف و ضبط شد. دو خودروی سنگین و یک  خودروی سایپا دیزل و یک  خودرو ۴۰۵ در محوطه این کارخانه که در حال آماده سازی برای بارگیری مواد مخدر بوده اند نیز توقیف شد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.