دستگيري یکی از عاملان شهادت پلیس خمین

این مجرم یک سال فراری و تحت تعقیب پلیس بود

سارق مسلح متواری که سال گذشته در قالب باند سرقت احشام، یکی از کارکنان انتظامی پلیس خمين را به شهادت رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ كارآگاه «کامیار چهری» رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در اين باره گفت: «سال گذشته با شهادت ستوان‌يكم مرتضي براتي از كاركنان انتظامي شهرستان خمين در يك درگيري با سارقان مسلح احشامي كه از يك دامداري در شهرستان محلات، سرقت كرده بودند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. در همان ابتدا شش نفر از اعضاي اين باند در يك عمليات پيچيده پليسي دستگير شدند. چند ماه پیش نيز يكي از اعضاي اين باند كه مدتي در يكي از استان‌هاي جنوبي كشور مخفي شده بود، دستگير شد. در مراحل تحقيقات كارآگاهان پليس، برنامه‌ريزي عملياتي براي دستگيري يكي ديگر از اعضاي اين باند كه فراري بود، ادامه پيدا كرد. سرانجام، محل اختفاي اين فرد نيز در يكي از استان‌هاي همجوار شناسايي شد.»

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «بعد از اخذ نيابت قضائي، تيم‌هايي از كارآگاهان پليس براي دستگيري اين فرد به اين استان اعزام و  موفق شدند در يك عمليات غافلگيرانه، اين فرد را دستگير و به استان مركزي انتقال دهند.  فرد دستگیرشده به شرکت در سرقت مسلحانه احشام در شهرستان محلات و شهادت یکی از کارکنان انتظامی پلیس این شهرستان اعتراف کرد. متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی، روانه زندان شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.