خداییان سخنگوی قوه قضائیه شد

حکم جدید معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

دکتر ذبیح‌الله خداییان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

شهروند آنلاین: طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، دکتر ذبیح‌الله خداییان به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، دکتر ذبیح‌الله خداییان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

متن حکم ریاست قوه قضائیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر خداییان

معاون محترم رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نظر به توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به مدت دوسال به عنوان سخنگوی قوه قضائیه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همدلی همکاران در انجام امر خطیر اطلاع‌رسانی و برقراری تعامل مناسب میان جامعه و دستگاه قضائی و پاسخگویی به افکار عمومی، موفق و مؤید باشید.

بدیهی است کلیه مراجع قضائی و سازمان‌های تابعه موظف به همکاری با جنابعالی می‌باشند.

به گزارش «شهروند» دکتر خداییان در سال ۱۳۷۰ به عنوان رتبه اول، دوره‌های کارآموزی قضائی خود را به اتمام رساند و به عنوان دادیار، کار قضائی خود را شروع کرد. دکتر خداییان کلیه مراحل قضائی و مدیریتی را به صورت سلسه مراتبی طی کرده و دارای سمت‌هایی از جمله معاون دادستان، رئیس شعبه دادگاه بدوی و رئیس دادگاه تجدیدنظر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان، قائم‌مقام رئیس کل دادگستری استان و نهایتا رئیس کل دادگستری استان‌های لرستان و فارس، معاون حقوقی قوه قضائیه بوده است. او هم‌اکنون معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.