بعد از مسی؛ این بار رونالدو در آستانه انتقال جذاب

ممکن است مقصد کریستیانو رونالدو یک تیم لیگ برتری باشد، اما نه منچستریونایتد

ستاره پرتغالی یوونتوس با وجود شروع فصل جدید در آستانه جدایی از این تیم و یک انتقال جذاب قرار گرفته است.

پیش از دیدار یوونتوس مقابل اودینزه در هفته اول سری آ بود که خبرنگار مشهور و معتبر حوزه نقل و انتقالات یعنی فابریتزیو رومانو ادعا کرد که کریستیانو رونالدو به سران یوونتوس خبر داده که خواهان جدایی از این تیم است و می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. اگرچه پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، خبر جدایی کریستیانو رونالدو را تکذیب و اعلام کرد که او در بیانکونری خواهد ماند، اما این موضوع نیز باعث نشد که از شایعات پیرامون این فوق‌ستاره پرتغالی و احتمال جدایی‌اش از بانوی پیر کاسته شود.

PSG به عنوان جدی‌ترین گزینه برای رونالدو نام برده می‌شد، اما گاتزتا در گزارش خود آورده که بعد از جذب لیونل مسی توسط این باشگاه انتقال رونالدو به پاریس غیرممکن شده است

در همین ارتباط نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت از یک مقصد غیرمنتظره برای کریستیانو رونالدو رونمایی کرده و مدعی شده که منچسترسیتی تنها گزینه احتمالی برای این بازیکن خواهد بود. در واقع گاتزتا در گزارش خود ادعا کرده که پیوستن به تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد برای رونالدو غیرممکن شده و احتمال زیادی وجود دارد که او شاگرد پپ گواردیولا شود. این در حالی بود که از PSG به عنوان جدی‌ترین گزینه برای رونالدو نام برده می‌شد، اما گاتزتا در گزارش خود آورده که بعد از جذب لیونل مسی توسط این باشگاه انتقال رونالدو به پاریس غیرممکن شده است.

دیگر روزنامه ایتالیایی یعنی کوریره دلو اسپورت نیز در گزارش خود آورده که خورخه مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بیشترین فشار ممکن را تحمل می کند، چراکه در فاصله چند روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی باید تیم جدیدی برای این بازیکن پیدا کند، اما فعلا هیچ موفقیتی در انجام این کار نداشته است.

کوریره دلو اسپورت اما نظری متفاوت با گاتزتا داشته و ادعا کرده که پاری‌سن ژرمن همچنان یکی از جدیدترین گزینه‌ها برای تیم بعدی کریستیانو رونالدو تلقی می‌شود، البته به شرط اینکه ستاره فرانسوی این تیم یعنی کیلیان امباپه PSG را ترک کند. خبری که دو منبع دیگر یعنی RMC و توتو اسپورت نیز آن را تأیید کرده‌اند.

بر اساس گزارش همه این منابع، کریستیانو رونالدو قصد دارد هر طور که شده در روزهای آینده یوونتوس را ترک کند و این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه خود نیز رسانده است. با این حال با توجه به دستمزد بالای این بازیکن و فاصله چند روزه تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، کار برای جدایی این بازیکن و پیدا کردن یک تیم در حد نام و اندازه‌های او که حقوق بالایش را هم بپردازد، بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.