حاشیه های سفر به قطر؛ این قسمت مدیرعامل پرسپولیس!

مدیران فوتبال ایران در روزهای اخیر به خاطر حاشیه های سفر به قطر به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده اند

بعد از اتفاقات عجیبی که برای مدیرعامل استقلال در فرودگاه رخ داد، مدیرعامل پرسپولیس به خاطر برخی مشکلات نتوانست به قطر سفر کند.

به نظر می رسد کرونا حسابی فوتبال آسیا را سورپرایز کرده و هنوز سازوکار مناسبی برای برگزاری رقابت های فوتبال در این شرایط اندیشیده نشده است. در روزهای اخیر بیش از اینکه بازیکنان و مربیان تیم های ایرانی خبرساز باشند، مدیران این باشگاه ها به خاطر اتفاقاتی که در جریان سفرشان به دوحه رخ داده، خبرساز شده اند.

ابتدا حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو بود که در جریان سفر به قطر با تست مشکوک کرونا مواجه شد و به همین خاطر چند روز در قرنطینه ماند. او که می خواست تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، بعد از اینکه چند بار تستش به شکل عجیبی مثبت یا منفی شد، از مسئولان قطری خواسته بود او را به ایران بازگردانند، اما این خواسته او هم مورد موافقت قرار نگرفته بود!

بعد از او نوبت به سعادتمند، مدیرعامل استقلال رسید که می خواست مبلغ هنگفتی را به شکل دلار از کشور خارج کند و به همین خاطر به همراه معاونش در فرودگاه برای دقایقی بازداشت شد!

حالا هم نوبت به مدیرعامل پرسپولیس رسیده که قصد داشت برای بازی حساس امشب سرخپوشان به قطر سفر کند، اما در نهایت موفق به این کار نشده است. مهدی رسول پناه در این باره گفت: قرار بر این بود که من با پرواز ساعت ۲۲:۴۵ چهارشنبه شب به دوحه پرواز کنم و بر همین اساس ساعتی قبل از پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتم. پس ازمدتی به ما اطلاع دادند کشور قطر قوانین جدیدی در پذیرش و جا به جایی مسافران وضع کرده است و امکان سفر وجود ندارد! این در حالی بود که تا یکی دو روز قبل از آن برخی دوستان و همکاران ما به قطر سفر کردند و مشکل خاصی هم به وجود نیامد. با کارشکنی مسوول پرواز قطری، این پرواز را از دست داده و تلاش کردیم با پرواز 4:40 صبح به دوحه برویم. همزمان شروع به رایزنی کردیم بلکه بتوانم در بازی با الشارجه امارات کنار تیم پرسپولیس باشم اما پس از ۷ ساعت معطلی در فرودگاه به بنده اعلام کردند امکان سفر وجود ندارد و اگر هم مقدمات آن جور شود باید ٧ روز در هتل دیگری غیر از دوسیت قرنطینه شوید!

وی افزود: هر چه قدر گفتم که تیم ما پنج‌شنبه بازی دارد و من برای این مسابقه حساس می‌خواهم به قطر بروم و ٧ روز کجا قرنطینه شوم؟! هرچه هم تلاش کردیم و به این در و آن در زدیم بی‌فایده بود. متأسفانه به نظر من انتخاب قطر به عنوان میزبان لیگ قهرمانان آسیا اشتباه بود و به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است که نتایج این مسابقات در زمین رقم نخورد.

رسول پناه با رد شایعه بازجویی در فرودگاه به دلیل همراه داشتن بیش از حد ارز، گفت: اصلا و ابدا این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست چرا که ما از بانک مرکزی مجوز قانونی برای بردن ارز به عنوان پاداش اعضای تیم پرسپولیس را داشتیم. تنها دلیل برهم خوردن این سفر کارشکنی و ممانعت قطری‌های میزبان با وضع قوانین سخت گیرانه جدید بوده است و بس!

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.