دستور رئیس‌جمهوری برای رفع کمبودهای درمانی خوزستان

رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسائل هدف این سفر یک روزه اعلام شده است

شهروندآنلاین: رئیس‌جمهوری در یک سفر از پیش اعلام نشده امروز وارد اهواز شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، صبح امروز جمعه وارد اهواز شد. جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه رئیس‌جمهوری را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند.

 رئیس‌جمهوری در نخستین سفر استانی خود به استان خوزستان گفت: «استان خوزستان حق بزرگی به گردن کشور ایران دارد.»

سیدابراهیم رئیسی افزود: «ما وظیفه سنگینی نسبت به این استان داریم و در این سفر کوتاه مهم‌ترین مسائل خوزستان که موجب رنج مردم است، بررسی و پیگیری می‌شود.»

رئیس‌جمهوری اظهار داشت: «مردم بدانند تمام دغدغه ما در دولت این است که بتوانیم مسائل مردم را عموما و مسائل استان خوزستان را خصوصا رفع کنیم.»

رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسائل هدف این سفر یک روزه اعلام شده است.

بازدید رئیس‌جمهوری از بیمارستان کرونایی اهواز

رئیس‌جمهوری در دومین برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان صبح جمعه از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین  سیدابراهیم رئیسی در این بازدید که از سوی وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می‌شد، نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت‌های بیمارستانی، تأمین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تأمین نیازمندی‌های بخش مراقبت‌های ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد برای استفاده بیش از پیش از ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

رئیسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که به صورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین با حضور در جمع خانواده‌های بیماران در محوطه بیمارستان و در دیدار با بیماران بستری در بخش‌های مختلف، پیگیر مشکلات آنان شده و دستورات ویژه‌ای را ابلاغ کرد.

رئیسی صبح امروز بلافاصله پس از ورود به اهواز با حضور در یکی از کارگاه‌های طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز از بخش‌های مختلف این کارگاه و اقدامات در دست انجام برای حل مشکل فاضلاب شهر بازدید کرد و در گفت‌وگو با مسئولان و کارکنان این کارگاه در جریان اقدامات انجام‌شده قرار گرفت.

در این بازدید، گزارش کاملی از مراحل مختلف این پروژه اعم از ساخت تونل، ایستگاه‌های پمپاژ و … به رئیس‌جمهوری ارایه شد و با بررسی موانع پیش‌رو و الزامات تسریع در پیشرفت پروژه، مقرر شد در جلسه شورای اداری استان در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رئیسی برای حل مشکلات خوزستان حتی یک روز هم معطل نکرد

به گزارش «شهروندآنلاین» پیش از این رئیس‌جمهوری در نشست ویژه بررسی مسائل استان خوزستان در 31 تیرماه با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای حل مشکلات خوزستان حتی یک روز هم معطل نخواهیم کرد، خواستار اولویت‌بندی مسائل و هزینه بخشی از درآمد خوزستان برای آبادانی این استان شده بود.

رئیسی در این نشست با ابراز ناراحتی و نگرانی عمیق خود از وضعیت مردم استان خوزستان اظهار کرد: «برای اینکه زمان تا تشکیل و استقرار دولت جدید از دست نرود، این جلسه را تشکیل دادیم تا راهکارهای عملیاتی را برای برطرف کردن مشکلات استان بیابیم و هر آنچه امکان‌پذیر است از اکنون اجرایی شود.»

رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرده بود: «دولت برای رفع مشکلات خوزستان برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خواهد داشت و در برنامه کوتاه‌مدت خود را موظف می‌دانیم که در چند ماه آینده با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها نسبت به حل مشکلات اضطراری مردم استان اقدام کنیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.