شکنجه‌های سیاه دختران دم‌بخت در 206

مرد آزارگر طعمه‌هایش را از اینستاگرام  شکار می‌کرد

مرد آزارگر که طعمه‌هایش را از اینستاگرام  شکار می‌کرد به بهانه ازدواج، دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. متهم اصلی پرونده به همراه دوستش طعمه‌هایش را در خودرو 206 سفید رنگ شکنجه می‌داد و پول‌ها و طلاهایشان را به سرقت می‌برد.

اوایل مرداد امسال دختر جوانی هراسان و نگران به پلیس آگاهی مراجعه و از جنایت سیاهی که توسط سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ برایش رقم خورده بود، پرده برداشت. این دختر به کارآگاهان گفت: «مدتی بود که به صفحه اینستاگرامم شخصی پیام می‌فرستاد و پیشنهاد ازدواج می‌داد با اینکه به او گفتم  قصد ازدواج ندارم ولی مرد جوان که خودش را «امیر» معرفی کرده بود به ارسال پیام‌هایش ادامه داد و در نهایت پس از مدت‌ها با او قرار گذاشتم.  او با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرواش شدم.

وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بی‌‌هوشی به من دست داد.  لحظاتی بعد به هوش آمدم . امیر با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند

پس از چند دقیقه ای «امیر» پیشنهاد خوردن آبمیوه داد و در کنار خیابان توقف کرد با آنکه در آن اطراف آبمیوه‌فروشی نبود او از ماشین پیاده شد. بعد از دقایقی با 2 آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بی‌‌هوشی به من دست داد.  لحظاتی بعد به هوش آمدم . امیر با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. از من رمز کارت عابر بانکم را خواستند. گیج  بودم که پول‌ها، طلاها و کارت‌های عابر بانک مرا  سرقت کرد و در مقابل خانه‌مان رهایم کرد تا سه روز گنگ بودم و حال خوبی نداشتم.»

شکایت سریالی

با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند، اما دختر جوان تنها قربانی پسر پژو سوار نبود، چراکه کارآگاهان با 2 شکایت مشابه دیگر مواجه شدند که شاکیان این پرونده‌ها نیز اظهار داشتند با پسر 206 سواری در فضای مجازی آشنا شده‌اند و پس از کشاندن قربانیان در محل قرار، آنها را با آبمیوه مسموم بی‌هوش کرده و نقشه‌اش را اجرا کرده است. مرد پژو سوار پس از اجرای نقشه خود، قربانیان را در نزدیکی خانه یا محل کارشان رها کرده است.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از یک ماه پس از نخستین شکایت، مخفیگاه امیر در غرب تهران شناسایی و در عملیات ویژه‌ای، در مخفیگاهش بازداشت شد.

متهم در ابتدا منکر جنایات سیاه و سرقت از دختران جوان بود اما در مواجهه با شاکیان به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد، پسر جوانی به نام «کامران» همدست او بوده و پس از بی‌هوش شدن قربانیان با او همراهی می‌کرده است.

بازداشت کامران

بدین ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از هماهنگی‌های قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی، راهی خانه کامران شده و او را نیز بازداشت کردند.

متهم دوم پرونده منکر همدستی در این جنایات سیاه و سرقت بود. یکی از شاکیان موفق شد او را شناسایی کند اما 2  شاکی دیگر با توجه به بی‌هوش بودن، موفق به شناسایی او نشدند.

بازپرس پرونده برای کشف سایر جرایم احتمالی از نشریات خواسته است تا تصویر دو متهم منتشر شود.  تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.