محبوبیت دوباره جانی دپ

استقبال گرم جشنواره کارلووی واری و سینمادوستان از جانی دپ و پایان داستان جنجالی همسرآزاری آقای بازیگر!

شهروند آنلاین: «جانی دپ» ستاره هالیوودی که در ماه‌های اخیر به‌دلیل درگیری‌هایی که با همسرش «امبر هرد» داشت، جنجال‌های زیادی تجربه کرده و هدف انتقادات و اعتراضات زیادی قرار گرفته بود، این روزها ظاهرا محبوب‌تر از همیشه شده است. او که به‌واسطه انتشار خبر دریافت جایزه افتخاری جشنواره کارلووی واری با اعتراضاتی رو‌به‌رو شده بود، روز گذشته مورد استقبال مخاطبان این رویداد قرار گرفت.

استقبال از جانی دپ

بازیگر مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» روز گذشته در زمان ورود به جمهوری چک در فرودگاه و البته روی فرش قرمز جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری با استقبال گرم مخاطبان سینمایی رو‌به‌رو شد. این در حالی است که پیش‌تر نگرانی‌های زیادی بابت حضور این ستاره پرحاشیه در این جشنواره مطرح شده بود. 

«جانی دپ» برای کسب جایزه افتخاری جشنواره فیلم کارلووی واری، رونمایی از مستند «جام طلا» که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته و همچنین نمایش فیلم «میناماتا» که در آن نقش‌آفرینی کرده به کشور جمهوری چک سفر کرده است.

تجلیل از همسرآزار

خبرگزاری ایسنا در این زمینه گزارش داده که  «جانی دپ» در حالی جایزه افتخاری کارلووی را دریافت می‌کند که در چند سال اخیر درگیر ماجرای جدایی‌اش از «امبر هرد» بوده است و شکایت او از روزنامه «سان» که او را یک همسر آزار توصیف کرده بود نیز به جایی نرسید و برخی از فعالان حقوق زنان به اعطای جایزه به او اعتراض کرده بودند.

نکته جالب اینکه جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا نیز امسال قرار است جایزه افتخاری خود را به این بازیگر 58 ساله اعطا کند. این در حالی است که همین چند وقت پیش «دپ» در پی حواشی که با آن درگیر بود، از نقش «گریندلوالد» در سومین قسمت از سری فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» نیز خارج شد و «مدس میکلسون» جایگزین او شد. 

گفتنی است که پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ اوت (۲۹ مرداد تا ۶ شهریور) در جمهوری چک برگزار می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.