مجازات مردان چینی برای اغفال دختران ایرانی

مرد چینی که بعد از انتشار عکس دختران ایرانی دستگیر شده‌ بود، پس از محاکمه با مجازات سنگینی روبه‌رو شده است. تحقیقات قضایی نشان می داد که او یک همدست هم دارد.

پسر چینی  که اوایل خرداد امسال با انتشار عکس از دختران ایرانی در فضای مجازی معروف شد، پس از گذشت چندین روز در کاشان دستگیر شد. او پس از بازداشت راهی زندان اوین شد. اول  شهریورماه بود که پسر چینی به همراه همدستش محاکمه شدند. 5 دختر از پسر چینی شکایت کرده بودند.

اغفال دختران از سوی پسر چینی

5 دختر از پسرچینی شکایت کرده‌اندقاضی دادگاه برای آنها مجازات حبس، شلاق و جزای نقدی در نظر گرفت. ماجرای این پرونده از اوایل خرداد امسال با انتشار عکس تعدادی دختر جوان ایرانی در کنار یک تبعه چینی در ف  جنجالی شد. تعدادی از دخترانی که عکس‌هایشان منتشر شده‌بود، مدعی شدند تبعه‌چینی مخفیانه از آنها عکس گرفته و منتشر کرده‌است. همزمان با افزایش اعتراضات، عکس‌ها از شبکه اجتماعی مورد نظر پاک شد. با وجود این، دستور بازداشت متهم و همدستش صادر شد و 11خرداد در عوارضی کاشان دستگیر شدند و پس از تحقیقات مقدماتی با تعیین وثیقه سنگین راهی زندان اوین شدند.

مهدی عزیز زاده قصاب وکیل پرونده دو تبعه چینی درباره آخرین وضعیت پرونده موکلان خود اظهار کرد: حکم موکلان من صادر شده است و هر دو نفر آنها محکوم شده‌اند.عزیز زاده ادامه داد: موکلان من به حبس، شلاق و جریمه نقدی محکوم شده اند.وی درباره جزئیات بیشتر این حکم بیان کرد: راجع به جزئیات بیشتر نمی‌توان صحبت کرد زیرا حکم قطعی نیست و قرار است نسبت به تجدید نظر خواهی اقدام شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.