پرستویی دست در دست بیماران کرونایی

کمک‌های پرویز پرستویی در خرید ده‌ها دستگاه اکسیژن برای بیماران کرونایی واکنش مثبت فعالان اجتماعی را به وجود آورده است

شهروندآنلاین: در روزهایی که پرویز پرستویی به خاطر صحبت‌هایش درباره وزیر جدید ارشاد با فضای سنگینی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌روست، این بازیگر می‌کوشد با فعالیت‌هایی در راستای مسئولیت اجتماعی هنرمندان این فضا را تا حد زیادی تعدیل کند.

ساعاتی پیش شماری از رسانه‌های رسمی کشور خبر از کمک‌های پرویز پرستویی در خرید ۳۸ دستگاه‌ اکسیژن دادند که قرار است برای درمان بیمارانی که شرایط بستری‌شدن را در بیمارستان ندارند، به کار گرفته شود.

پرویز پرستویی که با همکاری و همراهی موسسه خیریه‌ خادمین علی‌بن‌ابیطالب سال‌های طولانی به راه‌اندازی و افتتاح کمپین‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه مختلف مشغول بوده است

این ۳۸ دستگاه اکسیژن و مانومتر که در درمان بیمارانی که در منزل خود بستری هستند و به دلایل مختلف توان بستری‌شدن در بیمارستان‌های مجهز را نداشته‌اند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت، حاصل همکاری و همراهی پرویز پرستویی با رسول خادم، مدیر موسسه خیریه‌ فرهنگی‌-هنری خادمین علی‌بن‌ابیطالب است.
در این فعالیت -که از نظر شماری از فعالان اجتماعی و کاربران فضای مجازی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی هنرمندان ارزیابی شده- پرستویی و همراهانش با جمع‌آوری حمایت‌های مالی مردمی توانسته‌اند برای مبتلایان به ویروس کرونا «۳۸ دستگاه اکسیژن سی‌لیتری به همراه مانومتر» خریداری کنند.

خبرگزاری برنا در این زمینه نوشته که این ۳۸ دستگاه اکسیژن و مانومتر برای درمان بیمارانی به کار گرفته خواهد شد که در منزل خود بستری هستند و به دلایل مختلف توان بستری‌شدن در بیمارستان‌های مجهز را ندارند.

این گزارش در ادامه افزوده که پرویز پرستویی که با همکاری و همراهی موسسه خیریه‌ خادمین علی‌بن‌ابیطالب سال‌های طولانی به راه‌اندازی و افتتاح کمپین‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه مختلف مشغول بوده است، در حال حاضر از طریق صفحه شخصی خود فعالیت می‌کند.
پرویز پرستویی ظاهرا در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان است که زمینه این فعالیت در یکی، دو سال اخیر به تبع شرایط کرونایی کشور به سمت کمک به بیماران کرونایی میل کرده است.

گفتنی است که در شرایطی اخبار کمک‌های پرویز پرستویی برای خرید دستگاه اکسیژن منتشر می‌شود که در روزهای اخیر این بازیگر به خاطر مواضعش درباره وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر فشار بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.