معروف در آمریکا، دور از تیم‌ملی

سعید معروف بار دیگر بر خداحافظی خود تأکید کرده تا همه از بازگشت او به تیم‌ملی قطع امید کنند

کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و گویا نه تنها قصد بازگشت به تیم‌ملی؛ بلکه قصد بازگشت به ایران را هم ندارد.

چند هفته پس از خداحافظی ناگهانی سعید معروف از بازی‌های ملی والیبال، او در پیامی اینستاگرامی به موضوع پایان کارش در تیم‌ملی پرداخته و آن را تصمیم غیرقابل بازگشت خوانده و گفته که از این پس در رده باشگاهی به کار ادامه خواهد داد. پیام اینستاگرامی معروف به این شکل آغاز شده است: «بعد از چند هفته از آخرین بازی‌های ملی لازم دونستم چند نکته رو به علاقه‌مندان والیبال توضیح بدم. این اطمینان رو به همه عزیزان میدم که تصمیم بنده در مورد خداحافظی از بازی‌های ملی نه تنها احساسی نبوده بلکه از مدت‌ها پیش همه جوانب آن در نظر گرفته شد و درنهایت عملی شد هر چند که به هیچ عنوان تصمیم راحتی برایم نبود.»

سعید معروف که با وجود نزدیک‌شدن به فصل جدید لیگ‌های والیبال در سراسر دنیا هنوز تیم باشگاهی خود را مشخص نکرده، مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و تصمیم گرفته دیگر در ایران نباشد

این موضوع در شرایطی از سوی پاسور خوشفکر سال‌های اخیر والیبال ایران مطرح شده که در هفته‌های اخیر سرمربی جدید تیم‌ملی و برخی مسئولان فدراسیون خبر از بازگرداندن او به تیم‌ملی داده بودند، اما با این پست، معروف آب پاکی را روی دست آنها ریخته و گفته هیچ راه بازگشتی وجود ندارد.

معروف در بخش دیگری از پست اینستاگرامی خود نوشته: «کاش ‌می‌تونستم که تمامی این سال‌ها رو براتون خلاصه کنم ولی بعید می‌دونم بشه بیست سال فعالیت ورزشی در رده‌های مختلف سنی رو تو چند خط نوشت. عشق به والیبال به قدری بود که به تنهایی بتونه سختی مسیر این چند سال رو کمتر بکنه و منو خوشحال نگه داره ولی مهم‌تر از همه اینها عشقی بود که شما مردم عزیز به والیبال دادید و چنان انگیزه‌ای ایجاد کردید که باعث شده فقط و فقط به خوبی‌ها و لذت‌های این مسیر فکر کنم و بتونم سال‌ها با خاطراتی که ساختید زندگی کنم.»

اما جدا از ماجرای خداحافظی از تیم‌ملی شاید مهم‌ترین بخش نوشته‌های معروف این باشد: «درنهایت به خاطر وقت آزاد بیشتری که نصیبم شده، ترجیح دادم که همزمان با بازی در تیم‌های باشگاهی، فعالیتم رو در زمینه‌های مختلف والیبال ادامه بدم؛ چون به هیچ عنوان قصد ندارم از والیبال جدا باشم. دست همه عزیزانی که همیشه حامی‌ بنده بودند رو‌ می‌بوسم و قدردان‌تون خواهم بود.»

سعید معروف که با وجود نزدیک‌شدن به فصل جدید لیگ‌های والیبال در سراسر دنیا هنوز تیم باشگاهی خود را مشخص نکرده، مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و تصمیم گرفته دیگر در ایران نباشد؛ البته که این به معنای عدم بازگشت او برای همیشه نیست. به هر حال شاید کاپیتان سابق والیبال ایران در همان آمریکا قصد ادامه بازی در رده باشگاهی را داشته باشد و شاید هم مثل فصل قبل به لیگ‌هایی همچون چین یا حتی کشورهای عربی برود که قراردادهای چشمگیری با ستاره های خارجی امضا می‌کنند.

معروف که خبر از فعالیت‌های جدید خود در زمینه والیبال داده، یک صفحه کاری هم به نام خود در اینستاگرام افتتاح کرده و مشخص نیست قصد دارد چه کار تجاری را در آینده در والیبال استارت بزند.

معروف: به خاطر وقت آزاد بیشتری که نصیبم شده، ترجیح دادم که همزمان با بازی در تیم‌های باشگاهی، فعالیتم رو در زمینه‌های مختلف والیبال ادامه بدم.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.