کارگردان «پدرخوانده» 100میلیون دلار می‌دهد تا فیلم محبوبش را بسازد!

فیلم محبوب 100میلیون دلاری فرانسیس فورد کاپولا

شهروندآنلاین: «فرانسیس فورد کاپولا» کارگردان سری فیلم‌های محبوب و ماندگار «پدرخوانده» می‌گوید که حاضر است ۱۰۰ میلیون دلار از پول خود را برای ساخت پروژه سینمایی رویایی‌اش «مگالوپلیس» هزینه کند.

این اولین بار است که پس از آنکه در آوریل ۲۰۱۹ قرار شد «فرانسیس فورد کاپولا» پروژه سینمایی «مگالوپلیس» را بعد از چند دهه تلاش ناموفق کارگردانی کند، ساخت این فیلم علمی-تخیلی جدی شده است! «مگالوپلیس» نخستین بار قرار بود در سال‌های آغازین هزاره جدید جلوی دوربین برود، اما وقوع حملات یازده سپتامبر تولید این فیلم را متوقف کرد و در تمام 20سال بعدی هم این پروژه همواره در سایه دیگر پروژه‌های «کاپولا» قرار گرفته بود.

«جیمز کان» بازیگر نقش «سانی کورلئونه» در فیلم «پدرخوانده ۱» نیز دیگر بازیگر فیلم «مگالوپلیس» خواهد بود

حالا پس از حدود ۲۰ سال، «کاپولا» می‌گوید که چنان اشتیاقی به ساخت این فیلم دارد که حتی حاضر است از پول شخصی خودش ۱۰۰ میلیون دلار برای ساخت این فیلم علمی-تخیلی هزینه کند.

هالیوودریپورتر در ادامه خبر ساخت فیلم رویایی کارگردان سری فیلم‌های محبوب و ماندگار «پدرخوانده» اعلام کرده که بازیگرانی چون «اسکار ایساک»، «فارست ویتاکر»، «کیت بلانشت»، «زندیا»، «میشل فایفر»، «جسیکا لانگ»  و «جان ویت» برای ایفای نقش در این فیلم مد نظر فرانسیس فورد کاپولا قرار دارند.

«جیمز کان» بازیگر نقش «سانی کورلئونه» در فیلم «پدرخوانده ۱» نیز دیگر بازیگر فیلم «مگالوپلیس» خواهد بود که کاپولا امیدوار است پاییز ۲۰۲۲ مقابل دوربین برود.

از نظر بسیاری از دوستداران فرانسیس فورد کاپولا «مگالوپلیس» بعد از چند دهه رکود و فترت می‌تواند یک بار دیگر این فیلمساز پرآوازه را به مسیر موفقیت رهنمون شود. کاپولا تاکنون برای فیلم‌هایی چون «پاتن»، «پدرخوانده»ها، «اینک آخرالزمان» و «مکالمه» جوایزی مانند جایزه‌ اسکار بهترین فیلمنامه و کارگردانی و بهترین فیلم، جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه، نخل طلای جشنواره کن، شیر طلای جشنواره ونیز و… را به دست آورده است.

به گزارش ایسنا؛ «مگالوپیس» که قرار است به شکل فیلم‌های حماسی رومی چون «بن هور» و «سسل بی. دمیل» ساخته شود، بر اساس داستان توطئه کاتلین خواهد بود که روایتی است از رویایی میان یک نجیب‌زاده به نام «کاتلین» (با حضور اسکار ایساک) و «سیسرون» سیاستمدار روم که «فارست ویتاکر» بازیگر برنده اسکار، ایفاگر نقش آن خواهد بود. البته داستان این فیلم در شهر رُم معاصر روی می‌‌دهد و در واقع داستانی است از روم باستان که در بستر دوران معاصر روایت می‌شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.