نقشه راننده کلاهبردار برای سرقت 90میلیاردی از صاحب‌کارش

این مرد تمام اموال رئیسش را به جیب زد

راننده کلاهبردار، 90میلیارد از اموال صاحب‌کارش را به جیب زد. او پس از این کار، اقدام به سرمایه‌گذاری در زمینه خرید و فروش بیش از ۳هزار تن برنج کرد. این کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان محمودآباد دستگیر شد.

سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی مازندران در تشریح این خبر گفت: «در پی مراجعه فردی به پلیس شهرستان محمودآباد، مأموران در جریان کلاهبرداری ۹۰۰میلیارد ریالی قرار گرفتند. بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مالباخته همه اموال و دارایی‌های خود را به راننده‌اش واگذار کرده بود. مالباخته برای مدتی طولانی در سفر خارج از کشور بوده و برای انجام امور اداری و تجاری این واگذاری را انجام داده بود. اما فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است، با سوءاستفاده از این اعتماد اموال و دارایی‌های شاکی را فروخته بود. او پس از این کار اقدام به سرمایه‌گذاری در امر خرید و فروش بیش از ۳هزار تن برنج و کسب مال نامشروع می‌کند.»

سردار میرزایی ادامه داد: «در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری را که در ییلاقات یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود، شناسایی کردند. با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد. او در تحقیقات به عمل آمده به ۹۰۰میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار قانونی صادره از مرجع قضائی روانه زندان شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.