طوفان آیدا و سیل بی‌سابقه در امریکا

کیوسک؛ مهم‌ترین رویدادهای روزنامه‌های جهان؛ جمعه، 3 سپتامبر 2021

نیویورک‌تایمز چند عکس از تبعات طوفان و سیل روزهای اخیر شمال شرق آمریکا را منتشر کرده که لباس‌های عروس گل‌آلودشده یک مزون و خودروهای نیمه غرق‌شده در یک پارکینگ را نشان می‌دهد.

نیویورک‌تایمز

طوفان آیدا و سیل بی‌سابقه در ایالت نیویورک‌تایمز، روایت اصلی روزنامه‌های آمریکایی است. نیویورک‌تایمز چند عکس از تبعات طوفان و سیل را منتشر کرده که لباس‌های عروس گل‌آلود شده یک مزون و خودروهای نیمه غرق‌شده در یک پارکینگ را نشان می‌دهد. طوفان روزهای اخیر آمریکا که 4 زندگی در 4 ایالت را دچار مشکل جدی کرده است، بدترین حادثه منطقه شمال‌شرق از سال 2012 بوده که جان دست‌کم 12 نفر را گرفته است.

واشینگتن‌پست

واشینگتن‌پست هم نوشته طوفان آیدا تلفات جانی برجای گذاشته و شمال شرق آمریکا را ویران کرده است. گزارش اصلی این روزنامه به فعالیت‌های حقوق بشری علیه منع سقط جنین در ایالت تگزاس آمریکا پرداخته است.

 

دیلی‌میل

دیلی‌میل یکی از چندین صفحه اول روزنامه‌های انگلیس است که به بازگشت گروه نمایش و موسیقی 4 نفره آبا بعد از 40سال با طرح نمایش مجازی اشاره کرده و تصاویری از آنها منتشر کرده است. این روزنامه در گزارش اصلی خود به قانون جدید مجازات ربودن حیوانات خانگی در انگلیس اشاره کرده است. جرم جدید «ربودن حیوانات خانگی» در انگلیس به هفت‌سال زندان هم می‌رسد.

گاردین

گاردین با اشاره به اظهارات لرد سدویل، وزیر سابق کابینه بریتانیا، هشدار داد که غرب هیچ برنامه منسجمی برای مقابله با بحران پناهجویان افغانستانی ندارد. سفیر سابق انگلیس در افغانستان گفت که حمل هوایی اضطراری از کابل تنها به تعداد نسبتا کمی از مردم افغانستان کمک کرده و به احتمال زیاد با فرار مردم از مرزهای زمینی، فشارهای بیشتری در موضوع ساماندهی پناهجویان ایجاد خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.