اسکوچیچ برگشت، تیم‌ملی خندید

دراگان اسکوچیچ با حضور در قطر تمرینات تیم‌ملی را زیر نظر گرفت

تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران با حضور اسکوچیچ برگزار شد و سرمربی کروات با حضور در جمع بازیکنان امور را زیر نظر گرفت.

تیم‌ملی فوتبال ایران پیش از بازی با سوریه در گام اول مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2022 شرایط بسیار ویژه‌ای را تجربه کرد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی این تیم به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌توانست شاگردانش را در تمرین اردو همراهی کند؛ با توجه به نتیجه مثبت آزمایش کرونا پیش از بازی با سوریه، اسکوچیچ از نشستن روی نیمکت تیم‌ملی هم بازماند.

سرمربی تیم‌ملی اما پس از منفی‌شدن تست کرونایش راهی قطر شد تا بعد از یک دوره ناخواسته و بی‌موقع، به اردونشینان ملحق شود. به این ترتیب، تمرین ملی‌پوشان زیر نظر سرمربی کروات برگزار شد.

بازیکنان تیم‌ملی فوتبال از ساعت 10:30 یکشنبه به وقت محلی تمرینات نوبت صبح را در سالن هتل محل اقامت خود زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین که به کارهای بدنسازی اختصاص داشت، دراگان اسکوچیچ مورد استقبال ملی‌پوشان قرار گرفته و در دیدار مجدد با آنها از نزدیک دقایقی به صحبت و خوش‌وبش پرداخت.

در این جلسه تمرینی اسکوچیچ با ماسک نظاره‌گر کار شاگردانش بود و بعد از مدت‌ها نکات مورد نظرش را از نزدیک و بدون واسطه به آنها انتقال داد. گفتنی است تمرین نوبت بعدازظهر امروز ساعت 19:30 به وقت محلی در ورزشگاه الدفنه قطر برگزار می‌شود.

تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از برد مقابل سوریه سه‌شنبه شب دومین بازی خود در مقدماتی جام‌جهانی را مقابل عراق برگزار می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.